آموزش بستن شال با نرم افزار How to Tie a Scarf - آندروید

در این پسا از سایت پاتوق یو نرم افزار How to Tie a Scarf را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم. با نرم افزار جالب و آموزشی How to Tie a Scarf آموزش گام به گام بستن انواع مدل های شال را یاد بگیرید. این برنامه 7 مدل بستن شال به سبک فرانسوی را آموزش داده است.



ادامه مطلب
نرم افزار مشاهده کیفیت بالای فیلم های بی کیفیت با Splash PRO 1.12.2
نرم افزار Splash PRO دیگر از شر شطرنجی شدن فیلم ها ی اچ دی در هنگام پخش خلاص شوید و به راحتی تمامی فایل های صوتی و تصویری را بدون هیچ مشکلی پخش کنید. و از کیفیت بسیار بالای فیلم های خود لذت ببرید این نرم افزار فیلم های اچ دی شما را به صورت کاملا اچ دی برای شما پخش می کند و شما می توانید فیلم هایی که در دوربین فیلم برداری خود دارید به راحتی با این نرم افزار پخش کنید و با کیفیت بسیار بالا و این نرم افزار لذت بالای تماشای فیلم های اچ دی را به شما هدیه می کند.


ادامه مطلب

بازیابی تصاویر حذف شده از کامپیوتر و فلش دیسک ها با نرم افزار - Ashampoo GetBack Photo 1.0.1

عکس ها سرشار از خاطره هستند و از دست دادن آنها برای هر کسی دردناک خواهد بود. دلایل مختلف برای از دست دادن عکس ها وجود دارد. عکس ها می توانند به صورت اتفاقی توسط کاربر حذف شوند، ممکن است کارت حافظه دوربین شما دچار مشکل شود، درایو فلش USB می تواند فرمت شود، کارت حافظه گوشی های هوشمند خالی شوند، سیستم های پرونده دچار مشکل شوند، PDF ها و یا اسناد متنی ای که دارای محتوای عکس هستند پاک شوند.برخلاف دیگر نرم افزارهای همنوع ، Ashampoo GetBack Photo نه تنها می تواند عکس هایی که به صورت عادی حذف شده اند را بازیابی کند بلکه می تواند عکس های موجود در دستگاه های حافظه فرمت شده را نیز بازگرداند.با استفاده از Ashampoo GetBack Photo می توانید در تمامی موارد بالا عکس های خود را بازیابی کنید. این نرم افزار دارای ظاهری ساده و کارکردی بسیار قدرتمند برای بازیابی عکس ها از انواع حافظه ها می باشد.آیا می دانید که شانس بازیابی موفق اطلاعاتی که روی هارد دیسک های خارجی یا درایوهای فلش USB نوشته شده اند ، بسیار کم است؟



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, | 12:45 | نویسنده : محمدحسین کلاکی

دانلود مجموعه گدجت های کاربردی ویندوز سون Windows 7 Gadgets

برای این پست در سایت پاتوق یو مجموعه از ۲۵ ابزارک کاربردی را آماده دریافت نموده ایم.گدجت ها ابزارک های زیبا و کاربردی هستند که به صورت پیش فرض در ویندوز هفت وجود دارند و علاوه بر زیبایی ، می توانند بیانکر نکات مهمی نظیر زمان و تاریخ ، مقدار مصرفی رم و سی پی یو و … باشند . از این رو برای شما کاربران ویندزو ۷ این مجوعه را اماده دانلود کرده ایم، که امیدواریم مورد بهره‌ی کافی را از آن ها ببرید .



ادامه مطلب

حذف کامل نرم افزارها از روی سیستم با نرم افزار IObit Uninstaller v2.2

زمانی که بخش Windows Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است ، IObit Uninstaller می تواند مشکل شما را رفع کند. این نرم افزار کاملا رایگان و بدون نیاز به نصب است.IObit Uninstaller نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد برای کمک به شما در Uninstall و حذف نرم افزارها و پوشه های ناخواسته از کامپیوتر، با سرعت بالا می باشد.



ادامه مطلب

دانلود مجموعه والپیپر رنگارنگ و زیبا ویندوز - Colorful HD Wallpapers

این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰х۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .



ادامه مطلب

پارتیشن بندی هارد دیسک و مدیریت پارتیشن با نرم افزار Parted Magic 2012.04.21

این بسته نرم افزاری به شما امکان اجرای عملیات مختلف بر روی پارتیشن به همراه پشتیبانی از انواع سیستم ها را فراهم می کند.Parted Magic بسته ای از نرم افزارهای حرفه ای برای کار با پارتیشن ها می باشد.



ادامه مطلب

یافتن اشیای مخفی با بازی جذاب Abandoned: Chestnut Lodge Asylum

این روزها افسانه ماسک های بلوطی دیگر فراموش شده اند اما چندین سال پیش یک موج وحشت تمام شهر را فرا گرفته بود . هر ساله ، تعدادی از بیماران تیمارستان بدون هیچ ردی ناپدید می شدند . نه پرستاران و نه پلیس ردپا و سرنخی از گمشکدگان پیدا نمی کنند !‌ شما نیز در این مدت کابوس هایی از این تیمارستان می دیدید ، در یک روز ، شما وارد تیمارستان شدید و برای رهایی از این کابوس ها ، به جستجوی و رمز ناپدید شدن بیماران می پردازید تا به زندگی عادی خود برگردید .Abandoned: Chestnut Lodge Asylum یک بازی Hidden Object ازشرکت مطرح و یکه تاز در زمینه بازی های شی مخفی ، یعنی بیگ فیش گیمز می باشد .



ادامه مطلب

نرم افزار موبایل ایمیل یاهو - Yahoo! Mail - آندروید

در این پست از سایت پاتوق یو نرم افزار LearnWords که یک نرم افزار کمک آموزشی است و برای کمک به افرادی که خواهان یادگیری یک زبان جدید هستند، طراحی شده است. این نرم افزار از 12 نوع تمرین، 20 زبان، ابزارهایی برای تمرین تلفظ و املای صحیح، ویرایشگر و سیستمس برای برنامه ریزی تکرار و یادآوری آموزش ها می باشد. هنگامی که یک کلمه جدید برای آموزش به شما انتخاب می شود باید شش مرحله تمرین شامل کارت (Card)، ترکیبات (Mosaic)، انتخاب ترجمه (Select translation)، حدس ترجمه (Guess translation)، انتخاب کلمه (Select word) و نوشتن (Writing) را پیگیری کنید تا فرآیند آموزش و یادگیری مربوط به آن اتمام یابد. پاسخ های اشتباه برای شما نمایش داده می شوند و تمرین ها آنقدر به طور خودکار تغییر می یابند تا شما به سطح مشخصی از امتیاز برسید. LearnWords ابزاری خواهد بود که برای شما امکانات یک آموزش سریع، آسان، موثر و تضمین شده را فراهم می کند.



ادامه مطلب

وبلاگ نویسی و مدیریت وبلاگ به صورت آفلاین با نرم افزار BlogJet v2.6.1.0

این نرم افزار از بیشتر سرویس های وبلاگ نویسی شامل TypePad, LiveJournal, Blogware, MovableType, b2,.Text, pMachine, DasBlog پشتیبانی می کند و تنها به Blogger محدود نمی شود. BlogJet را می توان برنامه ای مفید برای وبلاگ نویسانی نام برد که دارای چندین اکانت از وب سایت های مختلف هستند و به دنبال نرم افزاری هستند که بتوانند وبلاگ های خود را بدون نیاز به آنلاین بودن مدیریت کنند. این برنامه دارای ویژگی هایی نظیر ویرایشگر قدرتمند WYSIWYG با امکاناتی نظیر تغییر سایز و رنگ فونت، قرار دادن bullets و شماره و ارسال شکلک، وارد کردن صدا و تصویر دلخواه بدون نیاز به کدنویسی، ذخیره تغییرات و نوشته ها و ارسال آن ها در زمان های بعدی و ... می باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, | 16:22 | نویسنده : محمدحسین کلاکی

شبیه ساز پرواز با Flight Simulator 3D - آندروید

Flight Simulator 3D یک شبیه ساز ساده و سرگرم کننده برای پرواز با هواپیماهاست. از بین هواپیماهای Hercules, Falcon, Boeing 747, F11 & DC3 یکی را انتخاب می کنید و شروع به پرواز می کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:شیخ بهایی,شیخ,کتاب, | 16:2 | نویسنده : محمدحسین کلاکی

مجموعه کتاب های شیخ بهایی

بهاءالدین محمد بن‏ حسین عاملی معروف به شیخ بهائی دانشمند نامدار قرن دهم و یازدهم هجری است که در دانش‌های فلسفه، منطق، هیئت و ریاضیات تبحر داشت.به پاس خدمات وی به علم ستاره‌شناسی، یونسکو سال ۲۰۰۹ را به نام او سال نجوم و شیخ بهایی نامگذاری کرد.

کتاب های موجود در این مجموعه عبارت است از:
- جامع عباسی
- کشکول
- نان و حلوا
- نان و پنیر
- رباعیات شیخ بهایی
- شیرو شکر

 



ادامه مطلب

دانلود بازی محبوب زامبی های کاغذی Paper Zombie 1.8 – آندروید

Paper Zombie یکی از محبوبترین بازی های سیستم عامل آندروید می باشد . در این بازی می بایست با سرعت عمل ، به زامبی های کاغذی شلیک کنید که برای این کار سلاح های مختلف با قابلیت متفاوت را در اختیار خواهید داشت . با کشتن زامبی ها ، امتیاز به دست می آوردید تا مراحل بالاتر را باز کنید . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید .



ادامه مطلب

مدیریت و ارتباط با FTP توسط ConcordFTP 5.0

همزمان با این برنامه می توانید به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون به صورت امن بپردازید. ConcordFTP یک پل ارتباطی میان رایانه شما و سرورهای اف تی پی است که برای برقراری ارتباط ، داشتن مشخصات لوگین کاملاً ضروری و طبیعی می باشد .



ادامه مطلب

دانلود آنتی ویروس قدرتمند Anvi Smart Defender 1.3

Anvi Smart Defender نرم افزار امنیتی هوشمند و قدرتمندی است که از کامپیوتر شما در برابر انواع نرم افزارهای خطر آفرین مانند ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها، بات ها و دیگر بدافزارها محافظت می کند. موتور این نرم افزار با طراحی جدید خود می تواند با سرعت بالا تمامی خطرات اینترنتی را کشف کند.قابلیت های بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت کامپیوتر و اسکن با تکنولوژی ابری این نرم افزار می توانند امنیت کامپیوتر شما را چند برابر افزایش دهند.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, | 12:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی

دانلود بازی مسابقات رالی Ultimate Rally Championship v.1.3 – آندروید

Ultimate Rally Championship تست واقعی رانندگی در انتظار شماست ! برای قهرمان شدن در جهان می بایست در تمام جاده های برفی ، جاده های شن و ماسه هند و مسیرهای شنی استرالیا برنده باشید ! این بازی برای گوشی ها و تبلیت های آندرویدی ورژن ۱٫۶ و بالاتر عرضه شده است و امیدواریم از آن لذت ببرید .



ادامه مطلب

دانلود مجموعه پس زمینه دیدنی و بی نظیر از خودروها

در این پست از سایت پاتوق یو مجموعه تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در اندازه ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.



ادامه مطلب

دانلود مجموعه ۵ وکتور با عنوان Under Construction Vector

در این پست از پاتوق یو مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Under Construction Vector را برای شما عزیزان قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.



ادامه مطلب

مشاهده دسکتاپ کامپیوترهای تحت شبکه با نرم افزار EduIQ Classroom Spy Professional Edition 3.8.6

آموزش روش استفاده از کامپیوتر یا حتی یک نرم افزار خاص یا اینترنت به یک گروه از افراد کار دشواری است. اگر شما به دنبال نرم افزار و روشی خوب برای اینکار هستید، Classroom Spy می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نرم افزار به شما امکان مشاهده کار دیگران را می دهد. شما با استفاده از آن می توانید فعالیت تمامی کامپیوترهای کلاس خود را از راه دور کنترل و بررسی کنید. علاوه بر این می توانید صفحه نمایش خود را با کامپیوتر دانش آموزان به اشتراک بگذارید، و همچنین می توانید خیلی ساده انواع پیش نمایش و Presentation را تهیه کنید.



ادامه مطلب

دانلود مجموعه ۵۰ پس زمینه با کیفیت از حیوانات Animals HD Wallpapers

در این پست از سایت پاتوق یو برای شما علاقه مندان به طبیعت و حیوانات ، مجموعه ای زیبا و جدید از ۵۰ والپیپر HD با موضوع حیوانات آماده کرده ایم که برای استفاده در امور مختلف ، از جمله تصویر پس زمینه دسکتاپ بسیار مناسب می باشند . ابعاد این تصاویر ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و ۱۶۸۰×۱۰۵۰ می باشد که فرمت آن ها نیز JPG است و امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید .



ادامه مطلب

Ultimate Spider-man HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی قسمت هفتم به پست افزوده شد|

 

ultimate spider man cover 2012 دانلود سریال کارتونی Ultimate Spider man 2011

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۲×7 دقیقه

حجم: ۱۳۹×7 مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و …



ادامه مطلب