دانلود نرم افزار گوگل درایو - Google Drive v1.0.2975.8828

گوگل درایو یک فضای ابری ۵ گیگابایتی رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی است که همیشه و در همه جا در دسترس شماست. امکاناتی که گوگل برای گوگل درایو در نظر گرفته ، این سرویس را جذاب تر و انعطاف پذیر تر از سرویس های مشابه مثل DropBox , SkyDrive و ... کرده است. گوگل درایو به تمامی کاربرانش ۵ گیگابایت فضای رایگان ارائه می دهد که با استفاده از نرم افزار گوگل درایو، که امروز برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم می توانید اطلاعات خود را در این فضا ذخیره کرده و در هر مکان که نیاز داشتید بتوانید از اطلاعات خود استفاده کنید. سرویس Google Drive روی تمامی سیستم عامل ها اعم از ویندوز ، کروم ، مک ، iOS ، لینوکس و تلفن های همراه و تبلت ها مثل IPhone , IPad , Android Devices قابل استفاده است.



ادامه مطلب

قفل کردن کامپیوتر از طریق فلش USB با نرم افزار Predator Professional Edition v2.4.0.694

نرم افزار Predator ، سیستم کامپیوتری شما را توسط یک فلش دیسک USB قفل میکند و USB تعریف شده به منزله کلید ورود به کامپیوتر شما خواهد بود . این نرم افزار به طور منظم از درایو فلش یو اس بی به عنوان یک دستگاه کنترل دسترسی استفاده می کند و روش فعالیت آن به شرح زیر می باشد :

- شما فلش خود را در درایو یو اس بی وارد می کنید.

- نرم افزار Predator را اجرا می کنید( یا به طور اتوماتیک اجرا می شود).

- شما کارتان را انجام می دهید.

- زمانی که شما برای انجام کاری کامپیوتر خود را ترک می کنید، می توانید درایو یو اس بی خود را خارج کنید.

- پس از این کار، کیبورد و موس از کار می افتند و صفحه نمایش تیره می شود.

- زمانی که شما دوباره به پشت سیستم خود باز می گردید، درایو یو اس بی خود را در سر جایش نصب می کنید.

- کیبورد و موس به کار افتاده و صفحه نمایش به حالت عادی بازمی گردد.



ادامه مطلب

محافظت در برابر ویروس های USB با نرم افزار BitDefender USB Immunizer v2.0.0.8

Bitdefender USB Immunizer یک نرم افزار رایگان با کاربردی آسان می باشد که به شما اطمینان لازم به منظور عدم وجود ویروس ، در فایل هایی که از دستگاه های یو اس بی انتقال می دهید را فراهم می کند.این نرم افزار تهدیدات مربوط به فایل های اتوران را قبل از دسترسی آن ها به کامپیوتر شما ، از بین می برد. پس از نصب ، نرم افزار به شناسایی و بررسی دستگاه های یو اس بی جدیدی که به سیستم شما متصل می شوند پرداخته و امنیت مورد نیاز شما را تامین می کند.طی سال ها بد افزارهایی که بر پایه اتوران شکل گرفته بودند مانند تروجان ها ، فایل های Autorun Inf و انواع کرم ها به عنوان تهدیدی برای چشم انداز الکترونیک در سراسر جهان محسوب می شدند.نرم افزار USB immunizer پاسخ شرکت BitDefender به این معضل فراگیر می باشد . اگر شما به طور تصادفی یک دستگاه یو اس بی آلوده را قبل از پاکسازی به کامپیوتر خود متصل کنید ، این نرم افزار مانع اجرای بخش های مخرب موجود در دستگاه یو اس بی می گردد.



ادامه مطلب

نرم افزار فارسی مديريت ارسال و دريافت ايميل - Mail Manager Persian

این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که با استفاده از آن ديگر نيازي نيست براي كنترل ايميل هايتان وارد سايت شويد بلکه با کمک اين نرم افزار ميتوانيد بدون اتصال به اينترنت نامه هاي الكترونيكي خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار هر لحظه ايميل شما را كنترل ميكند در صورتيكه نامه اي داشته باشيد به شما اخطار ميدهد.



ادامه مطلب

آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار فارسی روبی نسخه 1

این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده و نرم افزاری برای آموزش زبان انگلیسی با روشی جدید می باشد. این نرم افزار شامل مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره و ضرب المثل ها می باشد.

 

برخي از ويژگي هاي این نرم افزار:
- نمایش متن انگلیسی به همراه ترجمه فارسی در قالبی جذاب.
- امکان تنظیم بازه های زمانی وقفه و نمایش جملات.
- امکان تغییر فونت متن
- قابلیت پخش تلفظ جملات انگلیسی. (این امکان را می توانید به صورت اتوماتیک نیز تنظیم کنید)
- امکان favorite کردن جملات مورد پسند.
- سازگار با ویندوزهای مختلف.
- و ...



ادامه مطلب

دانلود نرم افزار قرآن 125 همراه با قرائت

در این پست وب سایت پاتوق یو نرم افزار قرآن 125 را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که یک نرم افزار قرآن سبک با قابلیت های متعدد، کاملا رایگان و با حجمی کم می باشد.



ادامه مطلب

دانلود بازی ورزشی و کم حجم Pinguin vs Yeti

Pinguin vs Yeti : این بازی به نوعی یک بازی ورزشی است،بازی همان طور که از نامش نیز مشخص است از مجموعه بازیهایی معروف به یتی است،یتی را که میشناسید؟!همان مرد یخی هیمالیا!این بازی سری Snowboard یتی است که شما در آن با پنگوئن هایی که یتی در اختیار دارد،به سر خوردن بر روی برف ها می پردازید.توضیح بیشتری لازم نیست و بهتره بازی را دانلود کنید..



ادامه مطلب
بازگردانی اطلاعات از دست رفته با نرم افزار RollBack Rx Professional 9.1.2697287695

سیستم شما همیشه و در هر زمان نمی تواند بالاترین کارایی خود را از لحاظ نرم افزاری داشته باشد و طبیعتا در صورت مواجه شدن با مشکلات، کاربر مایل است که سیستم به وضعیت خوب چند وقت پیش خود بازگردد. سیستم عامل ویندوز از ویندوز Me به بعد با خود بخشی به نام Windows Restore را دارا بوده که قادر به بازگرداندن سیستم تا حد امکان به آخرین وضعیت خوب قبلی خود می باشد. ولی این بخش نیز مانند باقی بخش های سیستم عامل ویندوز به طور تخصصی و به عنوان بهترین برای این کار مناسب نیست و فقط تعدادی از فایل ها را به حالت قبل بر می گرداند.
Rollback Rx نرم افزاری قوی برای بازگردانی سیستم است و از هدر رفتن داده ها جلوگیری می کند و قابل استفاده کاربرهای خانگی و IT پیشرفته می باشد و مشکلات مهم کامپیوتر را رفع می کند. ابزاری عالی برای بازگردانی سیستم و اطلاعات آن به زمان قبل است و بسیاری از مشکلات پیش آمده مرتبط با ویروس ها و ایراد های سیستم را می تواند حل کند. بنابراین تمامی عملیات تعمیری و بازگردانی اطلاعات شما از این پس می تواند تنها طی چند ثانیه و چند کلیک موس صورت گیرد.



ادامه مطلب

سریال ساخت ایران

کیفیت : mkv – عالی

حجم میانگین : ۲۵۰ MB

کارگردان : محمد حسین لطفی

موضوع : اجتماعی

مدت : ۸۴ دقیقه

بازیگران : محمدرضا گلزار ، امین حیایی ، فرهاد اصلانی ، گوهر خیراندیش ، بهنام تشکر ، بهاره رهنما و الیکا عبدالرزاقی

خلاصه : محسن دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال است . وی کیف مرد مجروح را می رباید و تصمیم می گیرد با مدارک درون کیف زندگی تازه ای برای خود رقم بزند .



ادامه مطلب

دانلود لانچر زیبا و قدرتمند Nova Launcher 1.1.3 اندروید

این نرم افزار در واقع یک لانچر می باشد. شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید. در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت. Nova Launcher نرم افزاری بسیار جالب برای گوشی های اندروید نسخه ۴٫۰ به بالا تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.



ادامه مطلب

مدیریت آسان فایل های آندروید با نرم افزار Mi File Explorer 2.3.7.31

Mi File Explorer یکی از ساده ترین و قویترین فایل منیجرهای اندروید می باشد. این نرم افزار کم حجم و رایگان دارای ویژگی هایی همچون کپی، جا به جایی، جستجو، ارسال و به اشتراک گذاشتن فایلها نصب ، حذف و پشتیبان گیری از برنامه ها، فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده ، مشاهده ی فرمت های مختلف عکس ها ، فیلم ها و اسناد اشاره کرد.



ادامه مطلب

آنتی ویروس دکتر وب نوکیا Dr. Web Anti-virus 6.00 – نوکیا S60v3،v5 و Symbian^3

این برنامه به صورت ساین شده می باشد و برروی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ قابل اجرا می باشد .برای محافظت همه جانبه از گوشی خود ، می توانید از ضدویروس قدرتمند Dr. Web Anti-virus استفاده کنید که پس از نصب ، به صورت کامل کار تامین امنیت گوشی شما را برعهده می گیرد . قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات موجود در گوشی خود ، نظیر فایل های فشرده (ZIP, SIS, CAB, RAR, JAR) ، فایل های دریافتی توسط اینترنت ، بلوتوث ، PC ،‌ مادون قرمز و … را به صورت سفارشی و سریع اسکن کنید .



ادامه مطلب

عکاسی حرفه ای آندروید با نرم افزار AfterFocus 1.1.0

این نرم افزار با انتخاب منطقه ترمرکز (فوکوس) عکس بسیار زیبایی می گیرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلترهای حرفه ای به عکس خود بیافزایید و پس زمینه عکس را بصورت حرفه ای در بیاورید. این نرم افزار با فوکوس پیشرفته و خودکار خود پس زمینه ای با اثر تار می دهد و عکس شما را به واقعیت تبدیل می سازد.AfterFocus نرم افزاری فوق العاده برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۰ و بالاتر می باشد. با نرم افزار AfterFocus میتوانید بصورت حرفه ای همانند دوربین های DSLR عکس برداری نمایید.



ادامه مطلب
Google Earth

Google Earth نا م نرم افزار مجازی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در سرتاسر سیاره پهناور زمین بسادگی به گشت و گذار بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به دنبال شهر خود بگردید و برای مشاهده جزئیات بهتر از محل زندگی خود مانند، مدرسه ها، مساجد، مکان های تاریخی و حتی منزل خود برروی تصاویر گرفته شده از ماهواره از محل مورد نظر زوم نموده و آنها را بزرگنمایی نمایید. Google Earth Pro نسخه ارتقاء یافته این نرم افزار می باشد، این نسخه قابلیتهای بسیار زیاد دیگری دارد که شامل عکس گرفتن، ساختن فیلم، یا چاپ با امکانات پیشرفته و غیره از جمله آنها می باشند. Google Earth Pro قدرت جستجوی گوگل را با تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی های زمین و نمایش ساختمان ها بصورت سه بعدی همراه می سازد تا اطلاعات تصویری ازسرتاسر جهان را در سر انگشتان شما قرار دهد. علاوه بر بهبودنمایش سه بعدی تصاویر توسط این برنامه، قابلیت جدید افزوده شده شگفت انگیز در این نسخه از نرم افزار این است که می توانید کهکشان های بیرون جو وسیارات مختلف دیگر را به آسانی وبا جزئیات تماشا نمود، هچنین می توانید تغییرات جهانی در اثر گذشت زمان را مشاهده نمود، چنانچه کنجکاو هستید بدانید همسایگی شما بر اثر گذشت زمان چگونه تغییر نموده است، Google Earth کلید دسترسی به گذشته را به دستان شما می دهد. با یک کلیک ساده می توانید چگونگی پراکندگی شهری، ذوب کوههای یخی عظیم الجثه، فرسایش در منطق ساحلی، و غیره را مشاهده نمایید.

قابلیت جدید اکتشاف افزوده شده دراین نسخه ، حالت شبیه ساز پرواز (Flight Simulator) می باشد، به گونه ای که با انتخاب منوی Tools ، وارد گزینه Flight Simulator شوید، حال می توانید در میان ساختمان های سه بعدی شهر های معروف جهان مانند San Francisco, Baltimore, Atlanta, Raleigh, Charlotte پرواز کنید. همچنین می توانید به اعماق اقیانوس های شیرجه روید و در این ویژگی می توانید در مکانهای مختلف اقیانوسها شیرجه روید و محتوا های اختصاصی از شرکای این نرم افزار مانند BBC و National Geographic مشاهده نموده و حتی بقایای کشتی شکسته تایتانیک (Titanic)‌ را بصورت سه بعدی مشاهده نمایید.



ادامه مطلب

نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome

Google Chrome از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.



ادامه مطلب

دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند و امن کومودو Comodo Dragon 16.1.1.0 Final

شکی نیست که امروزه اینترنت یکی از مهمترین رسانه های ارتباطی در جهان می باشد و این باعث شده است تا مشاهده و جستجو در صفحات وب بسیار اهمیت داشته باشد. بنابراین وجود یک مرورگر مناسب و پرسرعت برای بازدید و بررسی صفحات وب، برای کامپیوتر شما بسیار ضروری می باشد که البته در این میان باید به مسئله امنیت در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز برخی افراد از طریق اتصال شما به اینترنت نیز، توجه کنید.
Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.



ادامه مطلب
تجربه تماشای رادیو و تلویزیون های فارسی از اینترنت با myTV 1.3.1
تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است. این نرم افزار فارسی و کم حجم را هم اکنون از پاتوق یو دریافت کنید.

 



ادامه مطلب

محافظت از هارد دیسک برابر خرابی های ناگهانی با Ariolic ActiveSmart 2.9.3.788

با نصب ®ActiveSMART کامپیوتر خود را در برابر خرابی های غیرمنتظره هارد دیسک می توانید محافظت کنید. معمولا، خطاها و مشکلات هارد دیسک به طور غیر منتظره رخ می دهد. چقدر از دست رفتن اطلاعات هارد دیسک برای شما هزینه در بر دارد؟ آیا از سالم بون هارد دیسک خود- حافظه کامپیوتر شما و محل ذخیره تمام داده ها- اطمینان کافی دارید؟ حفاظت از سیستم شما در برابر خرابی هارد دیسک با ActiveSMART امکان پذیر است. در واقع ActiveSMART ناظر بر وضعیت سلامت هارد دیسک است. نرم افزار با بهره جستن از یک فن آوری هوشمند وضعیت هارد کامپیوتر را زیر نظر می گیرد. هدف اصلی تشخیص و پیش بینی هر مشکلی در ارتباط با هارد دیسک، قبل از آنکه داده ها را از دست بدهید است.



ادامه مطلب

دانلود تم جذاب و تماشایی ویندوز 7 - Saplings Theme

در این پست از سایت پاتوق یو تم تماشایی و بسیار جذاب Saplings Theme را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم . این تم مختص ویندوز 7 میباشد . امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.



ادامه مطلب

دانلود آموزش ویدیویی قابلیت های جدید آندروید ۴ – Android 4.0 New Features

شرکت آموزشی Pluralsight-training تمام ویژگی های و نکات آموزشی آندروید ۴ را به صورت ویدئوهای آموزشی آماده کرده است.آندروید نام یکی از بهترین و محبوبترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند موبایل می باشد که چندی پیش جدید ترین نسخه آن یعنی ۴٫۰ عرضه شد تا عرصه ی رقابت میان iOS و اندروید تنگ تر شود ! این نسخه شامل ویژگی های متعددی جهت بهبود توانایی اجرای برنامه ها در انواع دستگاه ها می باشد .



ادامه مطلب

دانلود بازی فکری و مهیج شهر احمق ها - City of Fools v1.0.1.10

در این پست از سایت پاتوق یو بازی فکری شهر احمق ها را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم . City of Fools محصول شرکت بازی سازی iwin می باشد که در این بازی می بایست اشیای مخفی موجود در مراحل را پیدا کنید و معماهای بازی را حل نمایید . به یک روزنامه نگار برای بررسی یک تماس مرموز و عجیب از UFO کمک کنید . سردبیر شما را برای مصاحبه با شهردار و مصاحبه با او انتخاب می کند . ژانر این بازی Hidden Object می باشد .



ادامه مطلب
دانلود برنامه محافظت و امنیتی کاسپراسکای - Kaspersky PURE 9.0.0.192
نرم افزار Kaspersky PURE ابزاری قدرتمند در زمینه حفاظت از سیستم شما در مقابل ویروس ها، تروجان، اسپم و Spywareها و ... محصولی از شرکت Kaspersky می باشد. محافظت از سیستم شما به ۳ بخش تقسیم شده است: فایل ها و داده های شخصی کاربر، اشیاء از سیستم عامل و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر شما و همچنین کارهایی که بر روی شبکه ارائه شده است. محافظت از سیستم شما در مقابل انواع ویروس ها و تروجان ها، قفل گذاری وب و سیستم بر روی کودکان، قفل گذاری بر روی پسوردها، ترمیم نرم افزارهای تخریب شده، پشتیبان گیری از اطلاعات، بهینه سازی قدرتمند سیستم شما از انواع بدافزارها، مشاهده اتصال به اینترنت و امنیت کامل اتصال، محافظت از اطلاعات شما برای جلوگیری از خروج اطلاعات بدون اجازه و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار بدون وقفه تمامی اجزای متصل به اینترنت و پرت ها و مرورگرهای شما را تحت کنترل خود در آورده و به طور یک زمان نیز تمامی فایل ها، کوکی ها، سابقه مراجعه به صفحات وب و ... را از بین میب رد تا از کوچکترین راه نفوذ به سیستم شما جلوگیری شود.

 



ادامه مطلب

تبدیل محیط ویندوز به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 4.0

کاربران خانگی معمولا علاقه زیادی به زیبا بودن محیط سیستم عامل خود دارند و همیشه سعی می کنند با نصب تم ها، صداها و نرم افزارهای زیباسازی محیط آن را از حالت عادی و خسته کننده خارج کنند. معمولا پس از معرفی یک ویندوز جدید، محیط و ظاهر جدید و متفاوت آن تا چند وقت تازه می ماند اما پس از مدتی آن هم تکراری می شود.برای تغییر ظاهر ویندوز انواع تم ها و برنامه های زیباسازی ارائه شده و می شود. با استفاده از نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 2.0 کاربران می توانند ظاهر ویندوز خود را به ویندوز 8 شبیه کنند.



ادامه مطلب

دانلود مجموعه آیکون های متنوع طلایی رنگ - Bling Icons

در این پک نمونه های زیبایی از تصاویر آیکون های طلایی رنگ را مشاهده می کنید،این مجموعه شامل سی و هفت تصویر با کیفیت که با فرمت PNG ذخیره شده است می باشد . شما کاربران گرامی سایت دانلودیـــــــــــــــــــــــــو میتوانید برای دانلود آیکن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب

دانلودبازی فکری و مهیج Relics of Fate: A Penny Macey Mystery

Relics of Fate: A Penny Macey Mystery یکی دیگر از قسمت های بازی هایدن آیجکت آثار سرنوشت می باشد . Jack Macey در حال تحقیق در مورد سرقت های مرتبط با مجموعه ای مرموز از آثار کشف شده در شهر بود که به طور مرموزی ربوده شده است و حال شما در نقش دخترش یعنی Penny بازی خواهید کرد و می بایست بفهمید چه کسی نامه ای را در اتاق دفتر او گذاشته است . آیا می توانید پدر پنی را نجات دهید ؟ برای رسیدن به این پاسخ می بایست تا انتها بازی را ادامه دهید و امیدواریم از آن لذت ببرید .



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, | 20:40 | نویسنده : محمدحسین کلاکی

suncalender 6


حتما می دانید که تقویم موجود در ویندوز میلادی است و با توجه به این که تاریخ کشور ایران به اساس تقویم شمسی می باشد بنابراین عملا تقویم ویندوز اصلا برای کاربران ایرانی و کشورهای با تقویم شمسی کارآمد نیست. برای رفع این کمبود ویندوز شرکت های بسیاری تقویم های شمسی قابل نصب برروی ویندوز را ارائه داده اند. یکی از کاملترین و با امکانات ترین تقویم های شمسی نرم افزار Sun Calendar می باشد. این تقویم علاوه بر نمایش تاریخ به صورت شمسی قادر است تا کلی رخدادهای ملی و مذهبی ایران را نیز به شما یادآوری کند. همچنین شما قادر خواهید بود تا در میان بانک رخدادهای نرم افزار جستجو کنید. در این نرم افزار شما حتی می توانید رخداد جدید نیز اضافه کنید و تقویم خود را هرچه کاملتر کنید.

ویژگی های کلیدی تقویم شمسی Sun Cleander ۶ :

- دارای سیستم یادآوری اعمال روزانه،ماهانه و زماندار که وظایف تعیین شده توسط شما را سروقت به شما یادآوری می کند
- بانک کامل رخدادهای ملی، مذهبی، جهانی و سینمایی با توضیحات کامل هر رویداد
- سیستم نمایش ابیات شعری در هنگام راه اندازی ویندوز
- نمایش روزهای تعطیل
- امکان افزودن رخداد جدید
- امکان ایجاد کتاب خانه ی شخصی و اشتراک کتابخانه
- پشتیبانی از ویندوز XP و Vista و ۷
- نمایش اوقات شرعی
- مبدل تاریخ
نمایش تاریخ های جهانی
- نمایش تاریخ کسوف و خسوف ها
- و ...



Whispered Stories Sandman یک بازی دیگر از شرکت bigfishgames می باشد که سبک آن Hidden Objec است . به جوان یتیم James کمک کنید تا دوست دختر گمشده اش را پیدا کند . زمانی که جیمز به دنبال او بود ، او دچار طلسم شیطانی Sandman شد . برای نجات دوست دخترش او می بایست طلسم شیطانی Sandman را از بین ببرد . اما از کجا می توانم آن را پیدا کنم؟ با جیمز همراه شوید تا علاوه بر مقاومت در مقابل طلسم شیطانی ، دوست دخترش مری را نیز نجات دهید .

 

Whispered Stories Sandman بازي پيدا كردن اشياي مخفي با نام Whispered Stories Sandman



ادامه مطلب

Underwater Around the World مستند جهان زير آب Underwater Around the World 2012

 

نام مستند : Ocean Circus: Underwater Around the World

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم : ۶۸۱ مگابایت

کیفیت : BRRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مستندی زیبا و طولانی که شما را به اعماق دریا می برد و با انواع جانوران شگفت انگیز آشنا خواهد کرد . جهانی که برای انسان ها و دانشمندان هنوز نیز ناشناخته است و بسیاری از موجودات هنوز نیز کشف نشده اند …



ادامه مطلب

ادوبی این‌دیزاین(Adobe InDesign) یک برنامه‌ی کامپیوتری رایج در زمینهٔ نشر رومیزی ساخت شرکت ادوبی است. این نرم‌افزار در صنعت چاپ و صفحه‌آرایی بکار می‌رود و صورت کلی برای گردآوردن و کنار هم قراردادن متون و عناصر نگاره‌ای در قالب صفحات است و عمدتا بصورت مستقیم برای نگارش و ویرایش متون و نیز ایجاد و تغییر فایل‌های تصویری بکار نمی‌رود. از این نرم‌افزار بیشتر در آماده‌سازی مجلات، کتاب‌ها، سررسیدها، برشورهای تبلیغاتی و مانند آن‌ها استفاده می‌کنند.این‌دیزاین دارای قابلیت‌های بسیاری در حروف‌نگاری و صفحه‌آرایی است که از آنها می‌توان تنظیم حروف، ایجاد سبک‌های حروف (typographic styles)، ابزار برای تنظیم دقیق قرارگیری عناصر گرافیکی، قابیلت استخراج خودکار اطلاعات از فرمت‌های متنوع و تنظیم اندازه‌های ستون‌ها، کادرها و صفحه‌بندی را نامبرد. این نرم‌افزار مانند سایر نرم‌افزارهای طراحی گرافیک ساخت شرکت آدوبی، قابلیت ایجاد فایل‌های PDF را برای آسان‌سازی روند آماده‌سازی طرح‌ها برای چاپ یا پخش در اینترنت را دارا است. جدیدترین نسخه Adobe InDesign ورژن CS6 می باشد که توسط این ویدئوهای آموزشی شرکت Lynda ، قابلیت های جدید آن را یادخواهید گرفت .

 

nDesign CS6 New Features آموزش قابليت هاي جديد اين ديزاين InDesign CS6 New Features



ادامه مطلب

بازی Gas Guzzlers: Combat Carnage یک بازی اکشن و ریسینگ می باشد که تنها برای پلتفرم PC عرضه شده است . شما می بایست مسابقات را با یک ماشین سطح پایین شروع کنید و به تدریج با برنده شدن در مسابقات ، پول به دست بیاورید تا ماشین خود را ارتقا بدهید . این قابلیت را خواهید داشت تا قطعات ماشین (نظیر رنگ، رینگ، برچسب ها، و غیره) را شخصی سازی کنید . برای نابود سازی رقیبان خود ۴ اسحله و ۱۵ نوع مهات خواهید داشت که قابلیت ارتقا را دارا هستند . به طور کل بازی دارای ۱۵۰ مایل جاده است که در انواع مسیرها طراحی شده اند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Gas Guzzlers Combat Carnage دانلود بازي Gas Guzzlers: Combat Carnage براي PC



ادامه مطلب

PBS – Nature S30E12 The White Lions (2012) HDTV 480p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

The White Lions مستند شيرهاي سفيد Nature: The White Lions 2012

 

نام مستند : PBS – Nature: The White Lions

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۵۰۹ مگابایت

کیفیت : HDTV 480p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : این مستند روایتگر داستان دو توله شیر سفید و بسیار کمیاب است که هردوی آن ها ماده هستند و خواهرها در ماه می ۲۰۰۹ در پارپارک کروگر در آفریقای جنوبی به دنیا آمده اند . آن ها می بایست همچون سایر شیرها برای زنده ماند تلاش کنند و با چالش های طبیعت آشنا شوند …



ادامه مطلب

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

 

Dirt Showdown دانلود بازي Dirt Showdown براي XBOX360



ادامه مطلب

Alan Wake's American Nightmare یک بازی سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . استودیو فنلاندی Remedy سازنده یکی از بهترین و تاثیرگذارترین شوترهای سوم شخص تاریخ یعنی مکس پین، دو سال پیش، بالاخره راه خود را به این نسل از کنسول ها باز کرد. Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند. از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست. نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد.

 

| نسخه معتبر و نهایی RELOADED ،‌ برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

 

Alan Wakes American Nightmare دانلود بازي Alan Wakes American Nightmare براي PC



ادامه مطلب

دانلود مجموعه پس زمینه با کیفیت از مناظر Rendering scenery HD Wallpapers

در این پست از سایت پاتوق یو مجموعه تصاویر با کیفیت بسیار بالا را برای شما عزیزان قرار داده ایم که میتواند زینت بخش دسکتاپ شما شود. که شامل 70 تصویر میباشد و در سایز های 1920x1200-1440x900 میباشند . هم اکنون با رفتن به ادامه مطلب این مجموعه را میتوانید دانلود نمایید . امیدواریم از این تصاویر لذت کافی را ببرید .

 



ادامه مطلب

دانلود نرم افزار کامل قرآن کریم Al Quran ul Kareem Full Version 2012

Al Quran ul Kareem Full Version 2012  نسخه فول ورژن نرم افزار مذهبی و محبوب قرآن کریم به صورت کامل همراه با تفسیر به زبان اردو... این نرم افزار یکی از کاملترین نرم افزارهای موجود ساخته شده برای کامپیوتر و ویندوز میباشد.از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت دانلود فایل صوتی قاری مربوطه، قابلیت نمایش متن و ترجمه روبروی هم، فهرست سوره ها، قابلیت نصب قاری جدید، چاپ سوره یا ترجمه و پشتیبان گیری از فایل های صوتی دانلود شده اشاره نمود.

 



ادامه مطلب

دانلود بازی شاد و مهیج زیبای Happily Ever After final 2012

Happily Ever After final 2012 شما از اجرای بازی های کامپیوتری چه میخواهید و یا دنبال بدست آوردن چه تجربه ای هستید.آیا هیجان میخواهید یا آیا به دنبال معماهای گوناگون و حلشان هستید و یا نه میخواهید یک بازی سراسر خنده و شادی را در اختیار داشته باشید که وقت بسیاری شما را سرگرم خود کند.ما پیشنهاد بازی را به شما میدهیم که همه اینها را یک جا در اختیار شما قرار دهد.بازی سراسر هیجان شادی و خنده و همچنین معماهای گوناگون که بهترین جایگزین برای پر کردن اوقات فراغت شما می باشد.همچنین این بازی جز معدود بازیهایی است که شما میتوانید آنرا کنار خانواده و یا همراه خانواده خود انجام دهید و حتی قابلیت آنرا دارد که 24 ساعت وقت شما را یکجا نصیب خود کند.بازی پیشنهادی ما بازی بسیار جذاب Happily Ever After می باشد که برخی از منتقدین آنرا یک کپی بسیار دقیق از انیمیشن معروف و معتبر شرک میدانند که به حق در برخی مواقع از بازی این حرف کاملا درست می باشد.



ادامه مطلب