نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0.1 Final
| نسخه جدید Mozilla Firefox 15.0.1 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 15.0.1 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


ادامه مطلب
تجربه تماشای رادیو و تلویزیون های فارسی از اینترنت با myTV 1.3.1
| نسخه جدید myTV 3.0 جایگزین نسخه قبلی شد|
تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است. این نرم افزار فارسی و کم حجم را هم اکنون از پاتوق یو دریافت کنید.


ادامه مطلب

طراحی مجازی اتاق ها با Room Arranger v7.0.5.289

| نسخه جدید Room Arranger v7.0.5.289 جایگزین نسخه قبلی شد|

Room Arranger ابزاری کم حجم است که به شما برای طراحی دکوراسیون اتاق های مختلف کمک می کند . این نرم افزار با مجازی سازی اتاق های مختلف ساختمان همچون هال ، آشپزخانه ، باغچه ، دفتر کار و ... طراحی را برای شما بسیار آسان می کند . با این نرم افزار می توانید از جابه جایی وسایل خانه جلوگیری کنید و با چند کلیلک به صورت مجازی وسایل اتاق را جابه جا کنید .  این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.


ادامه مطلب

رمزگذاری و محافظت از فایلها با نرم افزار BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02

نرم افزار BestCrypt Volume Encryption از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. و به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند.از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد.



ادامه مطلب
محافظت ۳۶۰ درجه از سیستم شما با Norton 360 2013 v20.1.0.24
| نسخه جدید Norton 360 2013 v20.1.0.24 جایگزین نسخه قبلی شد|

نورتون قدیمی ترین محصول این شرکت اینقدر معروف است که حتی حالا هم که سال ها از تولید و عرضه آن می گذرد وقتی کسی نام آن را می شنود می داند که چقدر در کارش یعنی تامین امنیت فوق العاده عمل می کرده و البته حالا هم فوق العاده است. اما بحث ما در مورد نرم افزاری است که  مانند نورتون آنتی ویروس آنقدر قدیمی نیست و تنها چند سالی است که عرضه شده اما کارآیی فوق العاده اش باعث شده کاربران زیادی به سمت و سوی آن کشیده شوند. به هیج وجه این محبوبیت را نمی توان به یک نسخه و یا به زمانی محدود خلاصه کرد. نام این نرم افزار همانطور که تا به حال هم به آن پی برده اید Norton 360 نام دارد. Norton 360 همان ابزاری است که سیستم کاربران را به صورت ۳۶۰ درجه ای محافظت می کند و قرار نیست با وجود این ابزار امنیتی ویروسی به خود اجازه وارد شدن به سیستم کاربر را دهد. بسته امنیتی Norton 360 یکی از محصولاتی است که سایمانتک با ارائه آن توانست بسیار محبوب تر از قبل شود. زمانی که این بسته امنیتی عرضه گردید بسیاری آن را نمی شناختند، طولی نکشید که این ابزار به رایانه ها راه یافت. دلایل این موفقیت را باید در امکانات فوق العاده و بسیار گسترده این بسته جست وجو نمود. این ابزار در همین مدت هم برنده بسیاری از فستیوال ها شده است. در سایت های مختلف ثبت بهترین ابزارهای امنیتی نام Norton 360 به دفعات ذکر شده است. آنتی ویروسی قدرتمند، دیوار آتشی بسیار حرفه ای و متفاوت، AntiSpyware، قابلیت تهیه فایل پشتیبان و چندین و چند قابلیت دیگر از اولین مواردی بودند که در این بسته امنیتی قرار داشتندو البته در نسخه جدید هم به چشم می آیند. حدود یک سال از ارائه نسخه قبلی می گذرد و نسخه ۵ تنها ساعت هاست که بر روی سایت سایمانتک قرار گرفته است . نسخه ۵ با تغییراتی نسبتا زیاد ارائه گردیده است. اولین تغییر که حتی خود سایت سازنده هم مانند کاربران به آن اهمیت زیادی داده است کارآیی بسیار بالا با سرعت فوق العاده و عدم کاهش Performance سیستم کاربر است. قرار نیست با این ابزار سرعت سیستم حتی اندکی کاهش یابد.



ادامه مطلب

دانلود بازی کم حجم و جذاب جوجه های دیوانه - Crazy Birds

در این پست از پاتوق یو بازی جذاب و بسیار مهیج Crazy Birds را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم . این بازی با محیط رنگارنگ، موسیقی های شاد و متنوع خود طرفداران زیادی را جذب خود كرده و با دانلود Crazy Birds از سایت ما می توانید بدون محدودیت از این بازی جذاب استفاده كرده و نهایت لذت را ببرید. بازی در مراحل مختلفی طراحی شده كه هرمرحله هیجان خاص خود را دارا می باشد و می تواند لحظات بانشاطی را برای شما به ارمغان آورد.



ادامه مطلب

بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز با نرم افزار قدرتمند AVG PC Tuneup Pro 12.0.4000.108

در این پست پاتوق یو یکی از شاهکارهای شرکت AVG را که برای بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر ساخته است را برای دانلود شما عزیزان اماده کرده ایم . AVG PC Tuneup Pro دارای ابزارهای فراوانی برای افزایش سرعت ویندوز ، رفع مشکلات ، محافظت و پایداری آن می باشد. در ابتدای این نرم افزار انجام فرایندهایی نظیر یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری ویندوز ، غیرفعال کردن نرم افزارهای مزاحم و بهینه سازی استارت آپ ویندوز را به حالت پایه ای برمیگرداند. سپس نرم افزار وظیفه حفظ پایداری را پذیرا می باشد. حذف فایل های زائد و بهینه سازی زنده و همچنین نگهداری از رجیستری در ادامه باعث پایداری ویندوز خواهد شد. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی می باشد که در ادامه مطلب به طور اختصار به آنها اشاره شده است.



ادامه مطلب

دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده Hot Farm Africa 2012

Hot Farm Africa 2012 یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده و البته کم حجم میباشد .شما برای کمک به خانواده تان به آفریقا سفر میکنید تا در پارک حیات وحش انجا مشغول به کار شوید.بازدید کنندگان زیادی برای تماشای حیوانات به آنجا می آیند اما درآمد شما برای نگهداری از حیوانات کافی نیست و شما در آستانه ورشکستگی قرار دارید.شما برای خلاصی از این کمبود در آمد یک مزرعه در پارک راه اندازی میکنید و اینجاست که سرآغاز بازیست.شما باید مزرعه تان را گسترش دهید و با فروش محصولات پارک را حفظ کنید و درآمد زیادی کسب کنید..در مزرعه میتوانید انواع میوه های گرم سیری و آفریقایی و دیگر محصولات را کشت کنید و بفروشید..



ادامه مطلب

دانلود تم شیک ویندوز 7 - AION Theme For Windos Seven

تم های ویندوز ابزاری هستند که زیبایی محیط کار شما را دو چندان می کنند و روح تازه ای به ویندوز شما می بخشند . AION Theme نام یک تم خاص و کاربر پسند میباشد و برای ویندوز ۷ رایانه شما  طراحی شده است .تم ویندوزی که برای دانلود قرار داده ایم کاملا اورجینال میباشد و بر روی فایلهای شما اثر نا مطلوبی نخواهد گذاشت . با استفاده از این تم ویندوز میحطی جذاب و دلپسند تر در رایانه خود تجربه کنید.



ادامه مطلب

دانلود مجموعه 40 پس زمینه جدید از دکوراسیون های مدرن

در این پست مجموعه ۴٠ پس زمینه جدید از دکوراسیون های مدرن را با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم پاتوق یو به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید



ادامه مطلب

اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks AppPlayer Alpha

نرم افزار مجانی App Player امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.

با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.

 

توجه:برای نصب نرم افزارها در اندروید مجازی خود کافی است فایل apk راست کلیک کرده و open with را انتخاب و از فولدر بازی فایل HD-ApkHandler.exe را انتخاب کنید تا فایل مورد نظر نصب شود.



ادامه مطلب
تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی

بکاپ گیری حرفه ای اطلاعات اندروید با نرم افزار Titanium Backup 5.3.1

توسط Titanium Backup به می توانید به سادگی از تمامی فایل ها ، تنظیمات ، اس ام اس ، ایمیل و … پشتیبان تهیه کنید. این نرم افزار می تواند فایل های بکاپ را فشرده و رمزنگاری کند. برای اجرای Titanium Backup نیازمند سیستم عامل اندروید ورژن ۱٫۵ روت شده و بالاتر می باشید.

 


منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>

تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی

دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب ضربات پنالتی Football Penalty 1.03 – اندروید

شما در این بازی می بایست ضربات پنالتی به سمت دروازه زده و هر چه تعداد بیشتری گل بزنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.


منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>

تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی

نرم افزار سرگرم کننده گفتگو با روبات هوشمند SimSimi 4.3.4 - آندروید

نرم افزار SimSimi  دارای هوش مصنوعی بالایی بوده و جواب های بسیار جالب و بامزه ای را به شما می دهد. توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی یکی از ویژگی های این اپلیکیشن جالب و کم حجم می باشد.که توسط آن می توانید درون موبایل یا تبلت تان با روبات هوشمند چت و گفتگو کنید و روبات نیز پاسخ هایی مربوط به سوال تان به شما ارائه خواهد داد.


منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>

تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی
Internet Download Manager

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>

تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی
مدیریت حرفه ای و آسان GMail با Gmail Notifier Pro 2.4.1
Gmail Notifier نام برنامه کاربردی بسیار ساده ای است که عملکرد آن آگاه نمودن شما از ورود ایمیل یا ایمیل های جدید به حساب کاربری جی میل شما می باشد. برای این منظور، سرورکوچکی که در نوارابزار System Tray نصب شده است، پیام های هشدار دهنده کوچکی درهنگامی که میل جدیدی وارد حساب کاربری شما شود را به شما ارائه می نماید.

منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>

تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی
نهایت سرعت وبگردی با نسخه جدید مرورگر محبوب اپرا – Opera v10.0 build 1691
امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.

منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>

نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 13.0 Final
تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی
نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0.1 Final
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 13.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>

دانلود گزارشگر فارسی برای بازی PES 2012 با صدای مزدک میرزایی
تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی
دانلود گزارشگر فارسی برای بازی PES 2012 با صدای مزدک میرزایی

در این مطلب تصمیم گرفته ایم گزارشگر فارسی مربوط به این بازی را با صدای مزدک میرزایی برای شما عزیزان آماده کنیم. با دانلود این فایل ، گزارشگر بازی PES 2012 ، مزدک میرزایی خواهد بود و جذابیت بازی را برای شما دو چندان خواهد کرد ! امیدواریم لذت ببرید.


منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>

شناسایی و پاکسازی بدافزارهای جاسوسی با نرم افزار Microsoft Malicious Software Removal Tool v4.9
تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی
شناسایی و پاکسازی بدافزارهای جاسوسی با نرم افزار Microsoft Malicious Software Removal Tool v4.9

Microsoft Malicious Software Removal Tool یکی از بهترین و پر قدرترین ضد بد افزارهای جاسوسی است که شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که انواع مختلف کرمهای Blaster, Sasser و Mydoom را شکار کنید و آنها را از روی سیستم خود پاکسای نمایید البته لازم به ذکر است که در صورتی که شما از آنتی ویروس خوبی بهره میبرید خود آنتی ویروس امکان ایجاد سد در برابر نفوذ بدافزار های جاسوسی را دارا میباشد ولی این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس شما یک مکمل برای جلوگیری از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی باشد.


منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>

دانلود بازی جذاب جنگ برجها - Tower Wars 2012
تاريخ : 8 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : محمدحسین کلاکی
دانلود بازی جذاب جنگ برجها - Tower Wars 2012

Tower Wars عنوان یک بازی کم حجم و بسیار زیبا است که جنگ میان برج ها را به نمایش میکشاند، بله درست است! جنگ میان برج ها یا همان قلعه ها، به صورتی میتوان گفت بازی با حجم بسیار کمی که دارد دارای سبک خاص و جدید است که میتواند یک تجربه و سرگرمی به یاد ماندنی برای برخی از پلیر ها باشد. جذابیت بازی با حالت های چند نفره دو چندان شده است به صورتی که شما میتوانید با دوستان خود نیز این بازی را انجام دهید و به رقابت بپردازید.


منبع : http://avaladownload.rozblog.com]]>


.: Weblog Themes By Pichak :.