نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.1 Final

| نسخه جدید Mozilla Firefox 16.0.1 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 16.0.1 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


ادامه مطلب

 کتاب الکترونیکی آموزش ویندوز 8

 

 

ویندوز 8 گزینه های متعددی هنگام ورود به سیستم دارد. می توانید یک حساب محلی در کامپیوتر خود ایجاد کنید، یا اگر مایلید تا کاربری سیستم عامل خود را بالا ببرید پیشنهاد می شود یک حساب در سایت مایکروسافت ایجاد نمایید. بدین ترتیب می توانید به راحتی اطلاعات و تاریخچه اینترنت اکسپلورر خود را همگام سازی کنید.از این پس فرقی نمی کند که بر روی چه سیستمی کار می کنید، کافی است به حساب کاربری خود وراد شوید تا همه تنظیمات شامل داده های فردی ، دفترچه آدرس ، سایر حساب های کاربری چون فیس بوک ، توییتر ، پست الکترونیکی و مسنجر همگی برای شما همگامسازی شده و در اختیارتان قرار بگیرد . به نظرتان این ویژگی فوق العاده نیست؟در ویندوز 8 ، در حالی که سیستم را قفل کرده اید، باز هم نمایشگر بی کار نمانده و اطلاعاتی چیرامون برنامههای کاربری ، ایمیل های خوانده نشده و تاریخ و تقویم روز را در کنار ساعت ، میزان شارژ باتری و برد آنتن بی سیم نمایش می دهد.بریا فروشگاه ویندوز نیز قابلیت همگام سازی را در نظر گرفته اند، از آن گذشته می توانید فایل های مورد نیاز خود را در حساب SkyDrive ریخته و آنها زا نیز به سادگی بر روی هر دستگاهی همگام سازی کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تا برای انجام امور شخصی حتما بر روی یک سیستم خاص تمرکز کنید و از هر جایی و هر سیستمی می توانید کارهای خود را به سادگی مدیریت نمایید.

 



ادامه مطلب

 کتاب الکترونیکی آشنایی با شبکه کردن کامپیوتر و ایجاد ارتباط تصویری

علم کامپیوتر علم نوینی که جهان را در زیر پای خود قرار داد، به طور یکه حالا هرکسی یک کامپیوتر در خانه خود دارد، شبکه کردن کامپیوتر کار بس بزرگی که جهان را متحول کرد، در این کار شما می توانید اطلاعات خود را از یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر در یک منطقه دیگر بفرستید بدون اتلاف وقت و حالا در این آموزش می خواهیم دو کامپیوتر را شبکه کنیم و فایلی را انتقال داده . ارتباط تصویری ایجاد کنیم.در این آموزش شما نیاز به دو کامپیوتر دارید تا بتوانیم کار شبکه را انجام دهیم ولی اگر کامپیوتر دیگری در منزل ندارید می توانید از نرم افزار مجازی سازی VMware Workstation استفاده کنید.

 



ادامه مطلب

 ساخت فیلم های HD با نرم افزار Sony moviEZ HD v1.0 Build 2637

نرم افزار Sony moviEZ HD برای تبدیل خودکار فیلم ها ، عکس ها و موزیک ها به فیلم های حرفه ای بدون نیاز به مهارت های ویرایش ویدئو می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از رسانه های Full HD و امکانات قدرتمند خود به شما امکان ساخت فیلم های زیبا از تصاویر و ویدئوهای خانگی را می دهد تا بتوانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.



ادامه مطلب

 افزودن افکت های جذاب و زیبا به تصاویر اندروید با Instagram 3.2.0

Instagram نرم افزار معروف و بسیار محبوبی می باشد که توسط می توانید به عکس هایتان افکت های زیبا و جذابی اضافه کرده و به آسانی در شبکه های اجتماعی و دوستان خود به اشتراک بگذارید. Instagram علاوه بر محبوبیت بالا ، از امکانات بسیار خوبی بهره مند است. برای اجرای این برنامه نیازمند سیستم عامل اندروید ورژن 2.2 و بالاتر می باشید.



ادامه مطلب

 نرم افزار میکس و مونتاژ و ادغام عکس ها - FotoMix 9.0.6

| نسخه جدید FotoMix 9.0.6 جایگزین نسخه قبلی شد|
یکی از اعمالی که اکثر کاربران رایانه قصد دارند با رایانه خود انجام دهند ، تغییر و زیبا سازی عکس های خود .بوده که اکثر کاربران دوست دارند برای خلق آثار زیبا و خلاقیت خود در زمینه گرافیکی این گونه اعمال را انجام دهند و تصاویری زیبا را شکل دهندو یکی از این اعمال ادغام چندین عکس به طور مثال قرار دادن تصویر خود در طبیعتی زیبا و یا اعمالی مشابه این می باشد. FotoMix  نرم افزاریست که با آن می توانید تصاویر مختلف را به زیبایی با هم میکس و ترکیب کنید. با این نرم افزار حتی می توانید پس زمینه تصاویرتان را حذف یا با تصویر دیگری جایگزین کنید. از این نرم افزار می توانید برای میکس عکس های مربوط  جشن تولد و سایر مراسم هایتان استفاده کنید.


ادامه مطلب

 بک آپ گیری از درایورها با Driver Magician v4.0

| نسخه جدید Driver Magician v4.0 جایگزین نسخه قبلی شد|
Driver Magician نرم افزاری حرفه ای می باشد که وظیفه اصلی آن مدیریت درایور های سخت افزارهای موجود در سیستم شماست. این نرم افزار قادر به تهیه نسخه پشتیبان، بروزرسانی، بارگذاری و حذف درایو ها می باشد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید از فایل های مربوط به درایور سخت افزارهای دلخواهتان را از محلی که نصب شده است، پشتیبان تهیه کرده و در محل دلخواهتان ذخیره کنید. بنابراین می توانید بعد از حذف یا بروزرسانی سیستم عاملتان، فایل های مربوط به درایورهای موردنظرتان را به راحتی به مکان قبلی بازگردانده و از آنها استفاده کنید. در واقع مثل اینست که شما دیسکت ارجینال سخت افزار مربوطه را در اختیارتان دارید. بعد از بارگذاری فایل های ذخیره شده، کافیست یک بار سیستم را ریستارت کنید، بعد از آن دیگر مشکلی نخواهید داشت و می توانید به درستی از تمامی سخت افزارهای مربوطه استفاده کنید.این نرم افزار دارای پایگاه داده ای از آین نسخه ی درایوهای سخت افزارهای معمول می باشد که با استفاده از آن می تواند درایورهای موردنیازش را بروزرسانی کند و در سیستم شما از آنها استفاده کند. این برنامه با صرف کردن وقت زیادی برای یافتن درایور درست مربوط به سخت افزار شما، به طور مشهودی کارایی آن ها را افزایش می دهد. اگر سخت افزار مجهولی در سیستم شما وجود دارد که سیستم قادر به شناسایی آن نمی باشد، Driver Magician با استفاده از پایگاه دادی غنی ای که دارد، به شما کمک می کند تا به سادگی آن را به سرعت شناسایی کنید و از قابلیت های آن به خوبی استفاده کنید.


ادامه مطلب

 نمایش قدرت و زمان باقی مانده باتری - Battery HD Pro v1.18 آندروید

Battery HD Pro نرم افزار جالبی برای سیستم عامل آندروید است که میتوان میزان قدرت و زمان باقی مانده باتری برای اجرای هر نرم افزاری را نمایش میدهد. برای مثال نمایش میزان زمان باتری برای مشاهده یک فیلم ، یا پخش یک موزیک را به کاربر اطلاع میدهد. همچنین اطلاعاتی دیگری نظیر : میزان قدرت باتری برای مکالمه ، مرور صفحات وب با wifi ، استند بای ، روشن ماندن فلش led ، اجرای بازی های ۳بعدی و ۲بعدی ، خواندن کتاب ، استفاده از gps ، عکس و فیلم برداری و چت تصویری را به کاربر میدهد. 



ادامه مطلب

 ساخت اتوران با نرم افزار قدرتمند Autoplay Menu Designer Pro 4.4 build 156

Autoplay Menu Designer Pro نرم افزاری حرفه ای و در عین حال با کاربرد ساده می باشد که کاربران توسط آن میتوانند به راحتی برای انواع لوح های فشرده و حافظه های usb اتوران های زیبا طراحی کنند. کاربران برای طراحی اتوران میتوانند از صفر طرحی را خودشان آغاز کنند و از انواع دکمه ها و اشیاء گرافیکی ، موزیک و ویدیو ، عکس و نوشته ها استفاده کنند و یا اینکه قالب های آماده را با شخصی سازی مورد استفاده قرار دهند. این نرم افزار در طراحی اتوران از نظر تعداد صفحات اتوران هیچ محدودیتی ندارند. میتوانید برای دکمه ها دستور تعریف کنید ، برای مثال تعریف کنید با فشردن دکمه ای اتوران به مرحله بعدی برود یا مسیری باز شود و یا اهنگی پخش شود و… به طور کل توانایی تعریف ۲۰ دستور مختلف فراهم شده است که مسلما نیاز شما در همین ۲۰ مورد حل خواهد شد. نرم افزار در کل دارای ۳ مرحله انتخاب قالب ، ویرایش پروژه و ساخت پروژه می باشد. امکان تنظیم اندازه پنجره در هنگام اجرای اتوران نیز فراهم است. اتوران های ساخته شده روی انواع ویندوز از جمله ویندوز ۷ قابل اجرا خواهد بود. 



ادامه مطلب

 نرم افزار قدرتمند بازيابي اطلاعات پاک شده WinMend Data Recovery 1.4.4

| نسخه جدید WinMend Data Recovery 1.4.6.0 جایگزین نسخه قبلی شد |
WinMend Data Recovery يک نرم افزار مبتني بر ويندوز مي باشد براي بازيابي اطلاعات و داده هاي پاک شده . اين برنامه قابليت بازگرداني اطلاعات از روي  FAT12/ FAT16/FAT32/NTFs/NTFs5 را دارا مي باشد . اين نرم افزار قدرتمند توانايي اسکن درايوهاي هارد ديسک ، ديسک هاي فلش ، حافظه هاي کارت را براي بازيابي اطلاعات گم شده و پاک شده را دارا مي باشد . اين پاک شدن چه برا اثر فرمت يا پاک شدن بر اثر اتفاق يا با دستور خود کاربر باشد ، با اين نرم افزار قابل بازيابي مي باشد . WinMend Data Recovery با عملکردهاي منحصر به فرد خود با سرعت بالا درايوهاي قابل پشتيباني را اسکن و با اطمينان و آسودگي خاطر اطلاعاتي را که پيدا کرده است و قابل بازيابي است را به شما نمايش مي دهد . اين فرايند بسيار سالم و بدون هيچ تاثير منفي بر روي سيستم شما مي باشد . اين نرم افزار داراي قسمت اسکن کامل مي باشد که در صورتي که قسمت اسکن سريع نتوانست فايل مورد نظر شما را پيدا کند ، با اين قسمت شما شانس بيشتري را خواهيد داشت.


ادامه مطلب

 Notepad++ 6.1.6 Final جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز

| نسخه جدید Notepad++ 6.2 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

همانطور که میدانید ویرایشگر متن از مهمترین ابزارهای موجود در هرسیستم عامل است ، داشتن یک ویرایشگر متن خوب نیازی است که نمی توان نیاز به آن را انکار نمود.معروفترین و متداولترین ویرایشگرها در سیستم عامل معروف Windows ابزار Notepad است که بی شک با آن آشنایی دارید.ابزار Notepad در تمامی نسخه های Windows بصورت پیش فرض وجود دارد و با واسطی ساده، امکان ویرایش متن ویا کدها را به کاربران مختلف می دهد. اما این برنامه نیز مانند سایر برنامه ها کاستی هایی نیز دارد ،به ویژه برای کاربرانی که زبان آن ها از راست به چپ می باشد اما این تمام ماجرا نیست،مشکل اصلی ناتوانی در ذخیره اطلاعات به صورت پیشفرض با یونیکد UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده ای در بین کاربران،خصوصا فارسی زبانان شده است.

ازطرفی Notepad فقط یک ویرایشگرساده متن است و شما نمی توانید در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید وتنها قابلیت تایپ وکدنویسی ساده را دارید ،اما Notepad++ بسیری از این مشکلات را از سر راه برداشته و به شما امکان استفاده از یک ویرایشگر متن سریع ودر عین حال ساده را میدهد.با آمدن نسخه اول این برنامه تحولی در ویرایشگرهای موجود بوجود آمد وا محیط ساده و کاربرپسندخود توانست در مدت اندکی برای خود جا بازکند.حال نسخه جدیدی از آن تحت عنوان Notepad++ عرضه شده است.Notepad++ نرم افزاری کدباز و رایگان برای ویرایش کدها و بعنوان جانشینی مناسب برای Notepad میباش



ادامه مطلب

 نرم افزار ضد جاسوسی قدرتمند XoftSpySE Anti-Spyware v7.0.1

| نسخه جدید XoftSpySE Anti-Spyware v7.1 جایگزین نسخه قبلی شد|

XoftSpySE Anti-Spyware یک نرم افزار امنیتی برای مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و ایجاد امنیتی کامل برای کامپیوتر می باشد. این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و نصب آن نیز بسیار راحت صورت می گیرد. رابط گرافیکی آن ، تمامی امکانات این نرم افزار را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می دهد. شما تنها کافیست که گزینه اسکن را انتخاب کنید و باقی کارها را به دست XoftSpySE Anti-Spyware بسپارید. XoftSpySE Anti-Spyware به سرعت و به صورت بسیار عمیق به بررسی کامپیوتر شما می پردازد و تمامی انواع جاسوس افزارها و بدافزارهایی که می توانند اطلاعات شخصی یا اطلاعات کارت های اعتباری شما را سرقت کنند و یا شما را با نمایش تعداد زیادی تبلیغات تجاری ، خسته کنند، را از بین می برد. بدین ترتیب می توانید با دانلود و نصب XoftSpySE Anti-Spyware به حذف تمامی جاسوس افزارها و کدهای مخرب از کامپیوترتان که می تواند باعث کاهش سرعت آن نیز شوند، اقدام کنید.علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده ، XoftSpySE Anti-Spyware دارای بخشی برای ویرایش Startup ویندوز می باشد تا شما تعیین کنید که چه نرم افزارهایی در حین اجرای ویندوز به صورت خودکار اجرا شوند. از مهمترین امکانات آن می توان به سازگاری با سیستم عامل ویندوز 7 و نسخه های 32bit و 64bit آن اشاره کرد.



ادامه مطلب

  بهینه سازی و اجرای سریع بازی ها با نرم افزار GameBoost 1.10.1.2012

GameBoost یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید در زمینه بهینه سازی و افزایس سرعت بازی های رایانه ای است که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. در واقع این نرم افزار بعد از نصب بر روی سیستم قادر است تا بخش های مختلف مانند رجیستری و رم را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود تا بازی ها با سرعت بسیار بالاتر و روان تر در سیستم اجرا شوند و دیگر هیچ مشکلی در زمان بازی بوجود نیاید. البته این نرم افزار می تواند در کنار افزایش سرعت بازی ها اقدام به افزایش سرعت اینترنت نیز کند. همچنین این برنامه میتواند به طور محسوس باعث افزایش سرعت سی پی یو و کارکرد روان تر آن کند به طوری که در هنگام بازی شما با کمترین خطا و قطع تصویر در بازی مواجه شوید.



ادامه مطلب

 افزایش سرعت اینترنت با Throttle 6.11.29.2010

| نسخه جدید Throttle  6.10.8.2012 جایگزین نسخه قبلی شد|
Throttle نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم  موجود در بازار می باشد، که البته بصورت رایگان توسط سایت بین دانلود در اختیار شما قرار داده می شود. این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتاصال اینترنت ویا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد ، با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده  و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle  قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .


ادامه مطلب

 نرم افزار مخفی ساز و پنهان ساز فولدر در کامپیوتر - Hide Folders 2012 4.0 Build 4.0.7.779

Hide Folders نرم افزاری فوق العاده کامل برای قفل کردن فایلها و فولدرهایتان در ویندوز های ۲۰۰۰ و xp. به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. دیگر نگران این مسئله نباشید. شما می توانید با این برنامه اطلاعات خود را کاملا مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند. این اطلاعات می تواند فایل ها و درایو های شخصی شما باشد. با این برنامه به راحتی و ایمنی کامل می‌توانید از پوشه‌ها و فایل‌های خود هر چقدر که بخواهید محافظت کنید. (این گفته‌ سازنده هست). این برنامه حتی در حالت safe mode هم از پوشه‌ها و فایل‌های شما محافظت می‌کند. تنها با کلیک یک دکمه می‌توانید یک پوشه را قفل یا مخفی کنید. در هنگامی که برنامه در حالت محافظت می‌باشد میانبرهای پوشه recent همه پاک می شوند. اگر میانبری از فایل در سطل بازیافت بود محافظت می‌شود. حتی می شود برنامه را طوری تنظظیم کرد که بعد از زمان معینی که از برنامه استفاده نشد خودکار محافظت را اعمال کند. این برنامه در حالتی که screen saver فعال است اتوماتیک محافظت را انجام می‌دهد. حتی در حالت satand by و hybernates. این برنامه را می‌توانید با پسورد محافظت کنید.


ادامه مطلب

 نرم افزار تهیه اطلاعات درباره یک آی پی یا دامنه با TamoSoft SmartWhois v5.1 Build 268

SmartWhois یک برنامه بسیار عالی و کاربردی برای پیدا کردن همه اطلاعات موجود در مورد آی پی آدرس ، نام میزبان یا دامنه ، از جمله کشور ، ایالت و یا استان ، شهرستان ، نام ارائه دهنده شبکه ، مدیریت و پشتیبانی فنی و اطلاعات تماس می باشد. این برنامه قادر است در عرض چند ثانیه تمام اطلاعات فوق الذکر را برای شما در هر جای جهان نمایش دهد. یکی از ویژگی های کم نظیر این برنامه این است که اطلاعات را از 100 دیتابیسی که در کل اینترنت وجود دارد میگیرد و در چند ثانیه به شما نشان می دهد و حتی این برنامه می تواند با استفاده از دیتابیس خود دامنه های غیر انگلیسی مانند عربی , فرانسوی , چینی , آلمانی و... را جستجو کند. این برنامه بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب می باشد.


ادامه مطلب

 ریکاوری فوق پیشرفته برای جستجو و بازیابی اطلاعات پاک شده با نرم افزار O&O DiskRecovery 8.0

O&O DiskRecovery ابزاری فوق پیشرفته برای جستجو و بازیابی اسناد پاک شده ویا از دست رفته  است. ساختار ایننرم افزاربه گونه ای می باشد که هرمرحله را برای شما گام به گام پیش می برد و این یعنی یک رابط کاربر پسند و عالی در این نرم افزار ! این نرم افزار پشتیبانی از همه فرمت های فایل های محبوب را دارا بوده  و اسکن هر بخش از هارد دیسک، کارت حافظه و یا دوربین های دیجیتال برای فایل های از دست رفته را پشتیبانی می کند.اما شرایط افراطی تر را نیز می توان به این نرم افزار سپرد و آن زمانی است که فرمتی خاص به طور کامل پاک شده باشد طبق ادعای سازندگان این نرم افزار فایلی نیست که از دستان این نرم افزار بتواند دیده نشود.



ادامه مطلب

 زیباسازی و روتوش عکس ها با نرم افزار Toolwiz Pretty Photo 1.5

با چند کلیک ساده بر روی ابزارهای رایگان موجود در نرم افزار Toolwiz Pretty Photo میتوانید عکس های خودتان را بهتر و زیباتر به نمایش در آورید. این نرم افزار علاوه بر دارا بودن ۳۹ ابزار جهت زیباسازی تصاویر ، امکاناتی جهت ویرایش نظیر بریدن عکس ، تغییر سایز ، چرخش ، لایه برداری ، قرار دادن قاب و سایه را در جمله امکانات خود قرار داده است. این نرم افزار بسیار آسان برای تغییر برخی خواص تصاویر مثل تنظیم رنگ ، کنتراست و روشنایی ، تعادل رنگ و تغییر غلظت رنگ ها (Staturation) نیز امکاناتی را فراهم کرده است. همچنین در زمینه روتوش چهره ها دارای انواع قلموها ، خط چشم ، سایه چشم ، مژه ها ، کلاه گیس و دیگر ابزار آرایش می باشد. همچنین امکان اضافه کردن اشیاء نظیر کلاه ، عینک ، تاج ، گردنبند و… نیز دارد. از نظر افکت ها نیز دارای افکت هایی نظیر عکس قدیمی ، موزاییکی ، طرح مداد ، طرح نقاشی ، اشعه x ، کارتونی و ده ها افکت دیگر می باشد. 



ادامه مطلب

 دانلود نرم افزار مذهبی ضامن غریبان

در این پست پاتوق یو نرم افزار فارسی و مذهبی ضامن غریبان را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم و در این نرم افزار شما را با شخصیت والای امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آشنا می کند. نرم افزار ضامن غریبان حاصل تلاش خالصانه تیم نرم افزاری اسک دین است که تلاش شده مورد توجه و عنایت امام رضا (ع) قرار بگیرید و گوشه ای از معارف و شخصیت آن بزرگوار برای کاربران معرفی شود.



ادامه مطلب

 دانلود نرم افزار استخاره با قرآن

نرم افزار فارسی استخاره با قرآن توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که به صورت کاملآ رایگان می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که از بین تمام سوره ها و آیه ها ی قرآن فقط یک آیه را به صورت تصادفیانتخاب می کند.



ادامه مطلب

 

قرار دادن قاب بر روی تصاویر با نرم افزار Odin Frame Photo Creator 8.7.3

Odin Frame Photo Creator یک نرم افزار کاربردی و مفید در زمینه ویرایش و قرار دادن فریم برای تصاویر می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر مورد علاقه تان را در محیط برنامه بارگذاری کنید و سپس با استفاده از فریم های آماده و پیش فرض نرم افزار و تنها با چند کلیک تصاویر ورودی را زیباتر کرده و آنها را پرینت بگیرید. البته شما می توانید تصاویر را در محیط این نرم افزار نیز ویرایش کنید و تغییراتی را مانند وضوح تصاویر , برش و چسباندن , چرخاندن و کنتراست را نیز تغییر دهید و سپس در هنگام پرینت می توانید سایز تصاویر را تغییر داده و در هر سایزی که مایل باشید آنها را پرینت بگیرید. این برنامه علاوه بر در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ فریم زیبا در دسته بندی های مختلف، قابلیت وارد کردن فریم های بیشتر و یا اضافه کردن پشت زمینه های مورد نظر شما را نیز در اختیارتان قرار داده است.



ادامه مطلب

 دانلود بازی بسیار جذاب Mini Motor Racing 1.6.5 آندروید

| + گیم دیتای بازی |

بازی Mini Motor Racing نوعی از ماشین‌سواری است که در آن شما ماشین‌ها را از بالا می‌بینید و باید با رقبای خود در زمین‌های مسابقه‌ی پیچ‌درپیچ مسابقه دهید و صدالبته، پیروز شوید! سبک بازی حالت کارتونی دارد و ماشین‌ها هم شبیه ماشین‌های کنترلی هستند. محیط بازی نیز زیبا است، خط ترمز ماشین‌ها و آتشی که از پشت ماشین‌ها خارج می‌شود باعث شده است تا محیط بازی زیبایی خاصی داشته باشد. در حین بازی به کسب مهارت‌های گوناگون می‌پردازید و با خرید ماشین‌های جدیدتر و بهتر می‌توانید مسابقات سخت‌تری را با پیروزی تمام کنید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.



ادامه مطلب

 دانلود بازی اکشن و بسیار جذاب Castle Crashers 2012

Castle Crashers یکی از پرطرفدارترین بازی هایی می باشد که همچنان پس از 4 سال عرضه بر روی Xbox 360 همچنان گیمرها این بازی را بصورت آنلاین دنبال می کنند. در این پست پاتوق یو نسخه کامپیوتری این بازی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. داستان این بازی مربوط به 4 شوالیه قهرمان می باشد که وظیفه حمله به قلعه و نجات جان شاهزاده را به عهده دارند. در واقع یک جادوگر بد طینت که معروف به جادوگر تاریکی است این شاهزاده جوان و زیبا را به اسارت در آورده است و حالا شما می توانید توسط این 4 شوالیه به قلعه حمله ور شوید و دشمننان را از پای در آورید و با کشتن دشمننان سکه بدست آورید. سپس شما می توانید با فروش سکه ها اقدام به خرید اسلح کنید و به مرور اسلحه های بیشتری خریداری کرده و قدرت خود را افزایش دهید. همچنین این بازی در سرتاسر جهان بیش از ۳میلیون کاربر و بازیکن دارد. بازی دارای قابلیت همکاری ۴ نفره، بهره مندی از تعداد بالای سلاح در بازی و ۲۵ شخصیت مختلف و قابل بازی می باشد.



ادامه مطلب

 دانلود بازی زیبا و ماجرایی سندباد - Sinbad In Search of Magic Ginger v1.0

Sinbad In Search of Magic Ginger یک بازی بسیار سرگرم کننده و ماجرایی می باشد که شما می توانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید. داستان این بازی مربوط به یکی از شخصیت های کارتونی می باشد که تقریبا همه ی شماها با آن آشنایی دارید. بله درست است این بار سندباد در یکی از زیباترین بازی ها ایفای نقش می کند. داستان این بازی مربوط به زمانی می شود که سندباد برای نجات یکی از دختران زیبا وارد یکی از شهرهای چند ملیتی در شرق باستان می شود. در این شهر خطرات زیادی در کمین سندباد وجود دارد زیرا این شهر مکانی است که بسیاری از کلاهبردارن و ثروتمندان در حال زندگی هستند. حال شما باید به سندباد کمک کنید تا بتواند ثروت بدست آورد و زنجبیل جادویی را بدست آورد. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد و بصورت کاملا دو بعدی ساخته شده است.



ادامه مطلب

 دانلود بازی فیفا 2013 - FIFA 13

فوتبال فیفا 2013 زیباتر و متفاوت تر از همیشه منتشر شد. باز هم انتظار یک ساله میلیون ها طرفدار فوتبال و بازی های رایانه ای برای عرضه نسخه ای جدیدتر و زیباتر یکی از محبوبترین سری بازی های کامپیوتری دنیا و به جرات پرفروش ترین بازی فوتبال کامپیوتر به پایان رسید و فیفا 2013 این بار متفاوت تر و زیباتر از همیشه با صدها تغییر و بهبود اساسی منتشر شد. FIFA Soccer 2013 جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 19 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است. فیفا 2013 عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی ، 40 تیم ملی فوتبال دنیا ، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا را از آن خود کند.



ادامه مطلب

 دانلود بازی فیفا 2013 - FIFA 13

فوتبال فیفا 2013 زیباتر و متفاوت تر از همیشه منتشر شد. باز هم انتظار یک ساله میلیون ها طرفدار فوتبال و بازی های رایانه ای برای عرضه نسخه ای جدیدتر و زیباتر یکی از محبوبترین سری بازی های کامپیوتری دنیا و به جرات پرفروش ترین بازی فوتبال کامپیوتر به پایان رسید و فیفا 2013 این بار متفاوت تر و زیباتر از همیشه با صدها تغییر و بهبود اساسی منتشر شد. FIFA Soccer 2013 جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 19 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است. فیفا 2013 عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی ، 40 تیم ملی فوتبال دنیا ، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا را از آن خود کند.



ادامه مطلب

 کرک جدید ویندوز 8 - فعال سازی ویندوز 8 - سرایل ویندوز 8

| کرک های جدید جایگزین کرک های قبلی شدند |

ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد . ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی۳ و بلوتوث۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

از آنجا که این ویندوز جدید میباشد هنوز کرک معتبری برای ان ارایه نشده است . پس از نصب شما میتوانید تا 30 روز به صورت رایگان از این ویندوز استفاده کنید در این پست ما قصد داریم با اریه جدیدترین کرک ها و سریالها این محدیدیت زمانی را از بین ببریم. به همین جهت به محض ارایه کرک جدید ما کرک ارایه شده و اموزش ان را در سایت قرار میدهیم .



ادامه مطلب