شرکت PiVi قبل از این با عرضه‌ی برنامه‌هایی همچون AgingBooth یا UglyBooth نشان داده است که توانایی‌های زیادی در ساخت اینچنین برنامه‌ها و دستکاری چهره شما جهت سرگرمی دارد! اکنون این شرکت در جدیدترین اپلیکیشن خودش کار جالبتری را انجام خواهد داد و آن هم ترکیب چهره‌ی دو نفر با یکدیگر است! کافیست از چهره‌ی خودتان و یکی از دوستانتان عکسی بگیرید و باقی عملیات را خود این برنامه برای شما انجام می‌دهد. مطمئن باشید نتیجه شما را به خنده وا می‌دارد! برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

mixbooth ترکیب چهره شما با دوستانتان در نرم افزار سرگرم کننده MixBooth   آیفون و آیپد

 



ادامه مطلب

 اگر به دنبال تغییر صفحه‌ای هستید که در حین زنگ خوردن گوشی‌تان به‌شما نمایش داده می‌شود، بهتر از BIG! Caller ID را امتحان بکنید. در این اپلیکیشن برای هر فرد در دفترچه تلفن خود یک عکس با کیفیت انتخاب می‌کنید و از این پس همانطور که در عکس مشخص شده است در هنگام تماس گرفتن آن شخص با شما به جای صفحه‌ی قبلی گوشی اندرویدی شما، صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده می‌شود که عکس شخص مورد نظر با کیفیت بالا در آن نمایش داده شده است و گزینه‌ها ساده و در عین حال شیک هستند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی و دریافت عکس‌های هر شخص به‌صورت اتوماتیک را نیز دارد.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

big caller id android تغییر نحوه نمایش چهره تماس گیرنده با BIG! Caller ID 2.2.1   اندروید



ادامه مطلب

 لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

blackopsii cover small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

 



ادامه مطلب

 byte246 ضمیمه بایت – چهارشنبه 10 آبان 1391– شماره 246

 

روزنامه خراسان بعد از روزنامه جام جم شروع به انتشار ضمیمه ای به نام بایت در رابطه با کامپیوتر ، موبایل و اینترنت می نماید. این ضمیمه دارای مطالب آموزشی ، تفسیری و خبری بسیار خواندنی در زمینه های ذکر شده است. اگر به دنبال این هستید که از اخبار و آموزشی های جدید حوزه فناوری ها عقب نمانید ، ضمیمه بایت میتواند کمک بسیار زیادی را به شما دهد.



ادامه مطلب

 WebcamMax نرم افزار کاربردی برای آنهایی است که تماس های تصویری را از طریق وب کم کامپیوتر خودشان انجام میدهند. این نرم افزار دارای صدها افکت زیبا و انیمیشن هایی است که میتواند هنگام چت ضمن اینکه محیط شادی را پدید اورد ، گاهی باعث تعجب و ترس طرف مقابل نیز گردد! به هرحال نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی دارد ولی با داشتن قابلیت های مانند ضبط کردن ویدیو چت و همچنین ایجاد وب کم مجازی و در نتیجه امکان اینکه بتوانید برای طرف مقابل ویدیوهای دلخواه را پخش کنید و بدون داشتن وب کم به چت ویدیویی بپردازید را عملی میکند. در امکانات این نرم افزار وجود افکت های تصویری بسیار حائز اهمیت است و میتوان هنگام چت برای مثال قاب برای تصویر گذاشت یا تصویر را سیاه و سفید کرد و صدها نوع افکت دیگر. همچنین نرم افزار دارای انیمیشن هایی است که میتواند باعث زیبایی شوند ، مثلا میتوان دستور داد که پروانه ای در میان تصویر به پرواز در آید! امکانات دیگری نظیر نوشتن متن روی ویدیو در حال ارسال نیز جالب و کارامد است. در پایان باید ذکر است که این نرم افزار با  Windows Live Messenger, Skype, Yahoo Messenger, ICQ, Paltalk, Camfrog, YouTube, Ustream, JustinTV و… سازگاری دارد.

 

webcammax ایجاد وبکم مجازی و افکت گذاری WebcamMax 7.6.7.8

 



ادامه مطلب

 یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با نرم افزارهای تجاری مانند ویندوزها دارند ، فعال سازی و قانون نمودن آنهاست. راه حل منطقی و درست خرید نسخه های اصلی اینگونه نرم افزارها می باشد که به دلایلی مانند بالا بودن بیش از حد قیمت دلار و نرم افزارها نسبت به وضعیت اقتصادی ایران و دیگری سختی انتقال وجه به خارج از کشور می باشد.

به هرحال برای رفع این مشکلات راه حل های فرعی زیادی وجود دارد. ویندوز ۷ که هم اکنون یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های دنیا محسوب می شود ، توسط کاربران ایرانی نیز مورد اقبال قرار گرفته است. این ویندوز نیز همانند دیگر نرم افزارهای تجاری نیازمند خرید نسخه اصلی است و در غیراینصورت بعد از مدتی به حالت پایه برخواهد گشت و باعث محدود شدن امکانات و کاهش عملکرد آن خواهد شد. 

برای فعال سازی ویندوز ۷ معروف ترین و بهترین فعال سازها  Windows 7 Loader و RemoveWAT  وWta Fix می باشند. این فعال سازها به صورت بسیار ساده و بی دردسر ویندوز ۷ شما را قانونی خواهند کرد. بعد از استفاده از این فعال ساز دیگر پیغام های Genuine و امثال این را دریافت نخواهید کرد.

 

Windows Loader  فعال سازی ویندوز با 3 نرم افزار معروف (پاییز 91)



ادامه مطلب

 Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
قسمت های ۱ تا ۵ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
 
نام انیمیشن :  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز فصل ۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش 
مدت زمان : ۲۲ دقیقه 
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
امتیاز : ۶٫۶/ ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها
اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا
 
خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و … ، هم اکنون می توانید فصل دوم این مجموعه فوق العاده جذاب را از دانلودها دریافت نمایید .


ادامه مطلب

kpan دانلود سریال کارتونی Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2011

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۳×27 دقیقه

حجم: ۱۵۰×27 مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

 

 

caution دانلود سریال کارتونی Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2011 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.



ادامه مطلب

 همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad قابل نصب است. این اپلیکیشن برای صفحه‌ی آیفون ۵ نیز بهینه شده است.

 

angry birds star wars بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   آیفون و آیپد



ادامه مطلب

 سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

123 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars v1.0.0



ادامه مطلب

 KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

 

kmplayer3 پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59



ادامه مطلب

 


همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars android بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   اندروید



ادامه مطلب

 بعد از انتشار نسخه ی جدید FIFA 13 شرکت EA اقدام به انتشار بازی محبوب FIFA Manager 13 کرده است تا طبق برنامه ی هر ساله علاوه بر انتشار نسخه ی فیفا ۱۳ شاهد انتشار نسخه منیجر ان هم باشیم.همانطور که طرفداران سبک بازی فیفا با این نسخه در سال های قبل اشنایی دارند شما در این بازی همانطور که از نام ان پیداست مدیریت کامل یک باشگاه را بر عهده دارید.در واقع شما در نقش مدیریت کامل این باشگاه هستید و هر انچه که یک مدیر باشگاه در دنیای واقعی انجام میدهد باید انجام دهید و به امور مدیریتی باشگاه به طور کامل و جامع رسیدگی کنید.بازی FIFA Manager 13 یک تصویر کامل از تمام مسائل و دغدغه‌هایی را که یک مربی و مدیر فوتبال با آن‌ها طرف است، پیش روی شما خواهد گذاشت. گیم‌پلی بازی تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع، همان سبک‌هایی است که مختص به هر مربی است. شما برای هدایت تیم خود، انتخاب‌های بسیار بسیار زیادی دارید.اما امکاناتی که در این نسخه نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و باعث بهبود ان شده میتوان به بهبود بسیار زیاد گیم پلی اشاره کرد.پس از انتشار نسخه ی ۱۲ بسیاری از منتقدان دادن نمره ۴٫۵ از ۱۰ را بسیار زیاد میدانستند و این بازی را در این حد و اندازه ها نمیدانستند اما اتفاق خوبی که در این نسخه افتاده علاوه بر بهبود گیم پلی توجه ویزه ای به تصاویر سه بعدی و انیمیشن ها شده است که با انی بهبودی ها میتوان انتظار داشت بازی سرگرم کننده و جذابی در انتظار گیمر ها به خصوص طرفداران سبک فیفا هستیم.

 

FIFA Manager 13-Reloaded | 5.7 GB

 

 



ادامه مطلب

 ترکیب کردن تصاویر با نرم افزار Picture Merge Genius v2.8.1

با استفاده از نرم افزار Picture Merge Genius قادر خواهید بود تا تصاویر مختلف را در برنامه بارگذاری کرده و سپس با استفاده از ابزارهای مختلفی که نرم افزار در اختیار شما می گذارید اقدام به برش و جداسازی تصاویر دلخواه کرده و سپس با کنار هم قرار دادن و ترکیب کردن آنها با یکدیگر به یک تصویر زیباتر برسید. این نرم افزار می تواند برای تمامی عکاسان و گرافیست ها مفید واقع شود. زیرا کاربران را قادر می سازد تا بتوانند براحتی پوسترهای تبلیغاتی بسازند و از ترکیب کردن چندین تصویر به یک تصویر واحد و حرفه ای تر برسند. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج تصویر مانند JPEG, BMP, TIFF, PCX, PNG, TGA, PBM, PGM, PPM, GIF, VDA, ICB, VST, PIX, WMF, FAX, PSD, PDD, PSP, CUT, PCD پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب

 پاکسازی و بهینه سازی سیستم به صورت حرفه ای با CCleaner v3.24.1850

| نسخه جدید CCleaner v3.24.1850 جایگزین نسخه قبلی شد|
CCleaner نام نرم افزاری مشهور و کاربردی می باشد . این نرم افزار توانایی این را به کاربران خود می دهد که بدون تلف کردن وقت خود اقدام به پاک کردن Temporary Internet File و Cookies و History و... نمایید . همچنین شما می توانید اقدام به پاک نمودن رجیستری و تمیز نمودن آن کنید . این اقدام بسیار ساده ولی در عین حال پیشرفته و حرفه ای می باشد. این عمل باعث سریعترین شدن سرعت سیستم شما شده و لازم به ذکر است این نرم افزار به طور خودسر هیچ اطلاعاتی را پاک نمی کند و همه فرایندها طبق دستور و اجازه شما انجام خواهد شد . به تازگی قسمت به این نرم افزار اضافه شده است که می تواند برنامه های نصبی شما را نیز به طور کامل حذف کند و هیچ اطلاعاتی را در قسمت های مختلف سیستم باقی نگذارد . البته خود ویندوز بخشی به نام Add Or Remove Program دارد ، ولی این بخش هیچ وقت کامل نبوده و همیشه باعث به وجود آمدن مشکلات می شود ، چرا که همه اثرات برنامه ها را به طور کامل حذف نمی کند و باعث به وجود آمدن خطاها می شود . 


ادامه مطلب

 اشتراک گذاری اینترنت از طریق WiFi لپ تاپ با نرم افزار Connectify Pro 3.5.1.24187

| نسخه جدید Connectify Pro 3.7.0.25374 جایگزین نسخه قبلی شد|

با استفاده از نرم افزار Connectify Pro قادر خواهید بود تا اینترنتی را که بر روی لپ تاپ که ویندوز سون نیز بر روی آن نصب شده است را به یک فرستنده WiFi Hotspot تبدیل کنید و اینترنت را بین دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید تا تمامی افرادی که در محیط اطراف شما و یا محل کار شما هستند بتوانند با وارد کردن رمز عبور که در نرم افزار تعریف کرده اید از اینترنت شما بهره مند شوند. این نرم افزار می تواند بدون استفاده از هیچگونه قطعه سخت افزاری اقدام به پخش کردن امواج در محیط اطراف کند و امکان اتصال به اینترنت از طریق وایرلس برای شما فراهم کند. همچنین افراد دیگر می توانند از طریق موبایل و بصورت گروهی به شبکه شما متصل شده و از اینترنت شما بهره مند شوند. همچنین این نرم افزار قادر است تا محیطی را برای شما فراهم کند که بدون نیاز به اینترنت و از طریق آفلاین یک شبکه محلی تعریف کنید و سپس اقدام به ارسال فایل بین دستگاه های مختلف از طریق WiFi کنید و از سرعت بسیار بالای آن لذت ببرید.



ادامه مطلب

 K-Lite Codec Pack

| نسخه جدید K-Lite Mega Codec Pack v9.4.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

K-Lite Codec Pack مجموعه ای برگزیده ازفیلترهای DirectShow و کدکهای VFW/ACM و ابزارهای مفید برای پخش انواع فرمتهای صوتی و تصویری می باشد. کدک ها و فیلترهای DirectShow به منظور انکد و دیکد نمودن (پخش) فرمتهای صوتی و تصویری مورد نیاز می باشند. این نرم افزار با واسطی گرافیکی کاربرپسند طراحی شده است تا این امکان را برای ما فراهم نماید تا تمامی فایلهای فیلم و صوتی خود را بتوانید بسادگی وبا کیفیت عالی پخش نمایید. با استفاده از K-Lite Codec Pack قادر خوایهد بود تا تمامی انواع فرمتهای صوتی و ویدئویی معروف خود را پخش نموده و حتی فرمتهایی را که کمتر شناخته شده و رایج می باشند را نیز به سادگی پخش نمایید.



ادامه مطلب

 بازی ترسناک و جذاب تنها در تاریکی Alone In The Dark جاوا

Alone In The Dark یا همان تنها در تاریکی عنوان فیلمی بود که توانست طرفداران بسیاری جذب کند که این دلیلی شد تا سازندگان, بر این شدند تا بازی این داستان جذاب را طراحی کنند. ما حالا نسخه جاوای این بازی ترسناک و دلهره آور را با رزولویشن 320*240برای شما نیز آماده کرده ایم.



ادامه مطلب

 دانلود پوسته بسیار زیبا و بهینه ی 1.0.3 Digital Blasphemy Wallpaper آندروید

در این پست با یک تم فوق العاده شکیل و بهینه با عنوان Digital Blasphemy Wallpaper  همراه شما هستیم. این تم از کار آمد ازمیانبر هایی سریع, استفاده خیلی کمتر از حافظه و… بهینه شده که از سویی دیگر از زیبایی خاصی برخوردار است. امیدواریم تا مورد رضایت شما نیز واقع شده باشد.



ادامه مطلب

 افزایش عمر باتری تبلت و موبایل با نرم افزار PowerMax 1.8 – اندروید

PowerMax نرم افزاری بسیار کاربردی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید مصرف باتری و شارژ را کنترل و بهینه سازی کرده تا باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه شود. این نرم افزار با به کارگیری دستورالعمل هایی نهایت صرفه جویی را به کار می گیرد که باعث افزایش عمر باتری می شود. برای اجرای این نرم افزار نیازمند سیستم عامل اندروید ورژن 1.5 و بالاتر می باشید



ادامه مطلب

 روح بخشی به تصاویر با نرم افزار Color Splash Effect Pro 1.2.2 – آندورید

Color Splash Effect دارای رنگ های بسیار متعدد و زیبا می باشد که رنگ و زیبائی خاصی به عکس شما می بخشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار زوم در داخل و خارج عکس با دو انگشت جهت رنگ بخشی بصورت پیکسلی ، همچنین قابلیت برگشت به عقب بصورت متعدد برای تصحیح اشتباهات می باشد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی ، حالت جایگزین برجسته ، دارای 4 قلم متفاوت سخت یا نرم، لبه، مات یا شفاف ، قابلیت کار در جهت عمودی یا افقی ، مخفی کردن نوار ابزار در حالت Full Screen، مقیاس پذیر اندازه قلم مو ، دو طرح مختلف رابط کاربر، ذخیره سازی مرحله به مرحله و قبالتی برگشت به عقب متعددو … اشاره کرد. هم اکنون  میتوانید  این نرم افزار را  برای سیستم عامل آندورید نسخه 2.1 را میتوانید از ادامه مطلب دانلود نمایید .



ادامه مطلب

 نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.1 Final

| نسخه جدید Mozilla Firefox 16.0.2 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 16.0.2 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


ادامه مطلب

 نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome

| نسخه جدید Google Chrome 22.0.1229.96 جایگزین نسخه قبلی شد|

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.



ادامه مطلب

 دانلود نسخه جدید پرندگان خشمگین فصول - Angry Birds Seasons 3.0.0 آندروید

امروز برای شما دوستان عزیز نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین فصول Angry Birds Seasons برای گوشی های موبایل آندروید آماده دانلود کردم. این بازی در فصل تابستان و جزایر پیگلانتیس ، با خوک های متفاوت و عجیب غریب و دارای ۲۸۰ مرحله شروع شده است. شما هم اکنون می توانید فصل جدید بازی انگری بردز سیزن را از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.



ادامه مطلب

 نرم افزار تبدیل فرمت TS با Aiseesoft MTS Converter 6.2.52.12523

با نرم افزار Aiseesoft MTS Converter قادر خواهید بود تا فرمت M2TS, TS, MTS را به تمامی فرمت های دیگر ویدیویی تبدیل کرده و هرگز نگران از دست دادن کیفیت فایلها نباشید. در محیط این نرم افزار قارد خواهید بود تا بصورت دسته ای اقدام به تبدیل و ویرایش فرمت های ویدیویی کنید و آنها را به فرمت هایی نظیر AVI, WMV, MP4, 3GP, 3G2, MOV, FLV, MPG, MPEG, VOB, DAT, MP4, M4V, RM, RMVB, WMV تبدیل کنید. همچنین امکان تبدیل فرمت های HD نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. همچنین شما می توانید صدای موجود در فیلم ها را نیز توسط این نرم افزار استخراج کنید و آنها را با فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, MKA, MP2, MP3, OGG, WAV, WMA ذخیره کنید. همچنین امکان تغییر رزولوشون و قرار دادن واترمارک نیز در این نرم افزار وجود دارد.



ادامه مطلب

 ارتباط تلفنی و تصویری رایگان با تمام نقاط دنیا از طریق اینترنت با Skype 5.3.32.108 Final

| نسخه جدید Skype 6.0.0.120 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید.


ادامه مطلب

 پاکسازی و افزایش سرعت سیستم با نرم افزار JetClean Pro 1.4.0.124

با نرم افزار JetClean Pro قادر خواهید بود تا تنها با فشردن یک کلیک تمامی فایلهای بیهوده و بلا استفاده سیستم را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرید. این نرم افزار قادر است تا تمامی فایلهای اضافه که در رجیستری و یا در سطل بازیافت ویندوز وجود دارند و باعث کند شدن سیستم می شوند را شناسایی و آنها را روی سیستم حذف کند. در واقع این برنامه می تواند فایلهای اضافی سیستم , کلیدهای بیهوده رجیستری , اسناد اخیر , فایلهای کوکی , فایلهای اضافه در کلیبورد ویندوز , فایلهای موجود در Log , ارورهای مختلف که در سیستم بصورت آشکار و نهان رخ می دهد و... را شناسایی و آنها را از بین ببرد. همچنین شما با نصب این برنامه می توانید مدیریت دقیق بر روی استارت آپ ویندوز داشته باشید و تمامی برنامه هایی که در زمان بارگذاری ویندوز لود می شوند را مدیریت و آنها را غیرفعال کنید و تنها با چند کلیک سیستم را بصورت Defragment کنید. پس با نصب و اجرای این برنامه می توانید سرعت سیستم را افزایش داده و جان تازه ای به ویندوز و سیستم ببخشید.



ادامه مطلب

 ساخت تصاویر زیبا با چشم انداز ۳۶۰ درجه (پانوراما) با Panorama Studio Pro 2.4.0.143

Panorama studio Pro نرم افزار گرافیکی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مناظر و چشم اندازهایی بصورت انفرادی و چندگانه از تصاویر دلخواه خود، بصورت کاملا کروی  ۳۶۰ درجه یا همان پانوراما ایجاد نمایید. این نرم افزار راه حلی کامل برای تصاویر پانورامایی یا همان تصاویر با چشم انداز ۳۶۰ درجه می باشد. علاوه بر امکان ساختن آسان تصاویر پانورامایی، Panorama studio Pro گزینه ای برای به هم چسباندن تصاویر مرتب شده مطابق سلیقه شما برای چشم انداز دلخواه را به شما ارائه می نماید. این برنامه به شما امکان خلق مناظر و چشم اندازهایی فوق العاده بزرگ را می دهد بگونه ای که حتی از محدوده گیگاپیکسل هم فراتر رود. ویژگی اصلی این نرم افزار سادگی محیط کاربری و یادگیری سریع طرز کار با آن می باشد که با یک بار امتحان نمودن به این موضوع پی خواهید برد.



ادامه مطلب

 ساخت تصاویر زیبا با چشم انداز ۳۶۰ درجه (پانوراما) با Panorama Studio Pro 2.4.0.143

Panorama studio Pro نرم افزار گرافیکی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مناظر و چشم اندازهایی بصورت انفرادی و چندگانه از تصاویر دلخواه خود، بصورت کاملا کروی  ۳۶۰ درجه یا همان پانوراما ایجاد نمایید. این نرم افزار راه حلی کامل برای تصاویر پانورامایی یا همان تصاویر با چشم انداز ۳۶۰ درجه می باشد. علاوه بر امکان ساختن آسان تصاویر پانورامایی، Panorama studio Pro گزینه ای برای به هم چسباندن تصاویر مرتب شده مطابق سلیقه شما برای چشم انداز دلخواه را به شما ارائه می نماید. این برنامه به شما امکان خلق مناظر و چشم اندازهایی فوق العاده بزرگ را می دهد بگونه ای که حتی از محدوده گیگاپیکسل هم فراتر رود. ویژگی اصلی این نرم افزار سادگی محیط کاربری و یادگیری سریع طرز کار با آن می باشد که با یک بار امتحان نمودن به این موضوع پی خواهید برد.



ادامه مطلب

 دانلود نرم افزار ضبط فیلم و عکس از صفحه نمایش Ashampoo Snap 5.1.1

| نسخه جدید Ashampoo Snap 6.0.1 جایگزین نسخه قبلی شد|

نرم افزار Ashampoo Snap کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و … و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید. نیاز به تصویر برداری و گرفتن عکس از محیط نرم افزارهای مختلف و کاری ویندوز به صورت یک Screen Shot با کیفیت و گویا از جمله کارهای است که ممکن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط کار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر … . خود ویندوز این امکان عکس برداری را با استفاده از کلید Print Screen بر روی صفحه کلید مهیا کرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز کیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد که هم اکنون می توانید از سایت پاتوق یو دانلود کنید



ادامه مطلب

 دانلود مرورگر امن و سریع Comodo IceDragon v16.1.0.1

Comodo IceDragon نام مرورگری است که براساس موزیلا فایرفاکس ساخته شده است و در میان مرورگرهای اصیل و قدرتمند توانسته جایگاه خوبی را با امنیت بالا برای خود اختصاص دهد. کاربران اینترنت همیشه نیازمند به انتخاب یک مرورگر امن با ظاهری زیبا هستند. IceDragon روی هسته اصلی مرورگر موزیلا ساخته شده و ترکیبی از ویژگی های اساسی از کد اصلی با ویژگی های امنیتی COMODO می باشد. این نسخه از مرورگر شامل ویژگی های امنیتی اساسی مانند دی ان اس و بازرس سایت می باشد. رابط کاربری مناسب و دارا بودن محیطی جذاب و همچنین حفظ اطلاعات شخصی و جلوگیری از افشای آن ها در سایت ها و شبکه های اجتماعی از ویژگی های این نرم افزار هستند که علت آن استفاده مرورگر از سورس اصلی موزیلا می باشد ، همچنین تمامی extensions ها در آن قابل اجرا هستند.



ادامه مطلب

 نرم افزار مدیریت و افزایش سرعت رم RAM Saver Pro 11.3

| نسخه جدید RAM Saver Pro 12.3 جایگزین نسخه قبلی شد|
RAM Saver از جمله نرم افزار هایی است که در مدیریت و بهینه سازی رم به شما کمک می کند. در واقع این نرم افزار با حذف برنامه هایی که بیهوده فضای رم را اشغال کرده اند این امکان را به شما می دهد تا در هنگام کار با کامپیوتر از حداکثر توان رم خود استفاده کنید. همچنین شما به کمک نمایشگر کوچک این نرم افزار که آیکون آن در نوار ابزار کنار ساعت ویندوز قرار میگیرد می توانید در هر لحظه از فضای استفاده شده و یا خالی حافظه سیستم اطلاع پیدا کنید و با انتخاب گزینه Optimize که در خود نرم افزار قرار دارد در یک لحظه فضای رم را خالی کرده که این عمل باعث افزایش سرعت و بهینه سازی سیستم می گردد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به تایمر نشان دهنده مدت زمان روشن بودن کامپیوتر و همچنین غیر فعال نمودن پروسه های در حال کار اشاره کرد.


ادامه مطلب

 دانلود بازی Angry Birds Seasons v2.2.0 برای کامپیوتر

| نسخه جدید Angry Birds Seasons v3.0.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت پاتوق یو دریافت نمایید.



ادامه مطلب

 دانلود نرم افزار فال حافظ

برنامه دیوان کامل حافظ بی شک علاقه مندان زیادی در بین پارسی زبانان دارد مخصوصا که امکان گرفتن سریع فال با معنی فراهم شده است  که در محیطی بسیار زیبا و قابل استفاده برای تمامی اعضای خانواده ها می باشد . برای اجرای این نرم افزار در رایانه شخصی خود احتیاجی نیست تا رایانه شما به سخت افزارهای خاصی مجهز باشد . تنها کافی است رایانه شما دارای سیستم عامل ویندوز باشد .این نرم افزار به صورتی طراحی شده است که کاربر می تواند در هر لحظه از یک فالنامه به فالنامه ای دیگر رجوع کند. این فالنامه برای همه ماه ها و فصلها می باشد و هر زمان که بخواهید تنها با یک کلیک میتوانید فال خود را مشاهده کنید .



ادامه مطلب

 مجموعه پس زمینه دسکتاپ بسیار زیبا و شیشه ای - Glass Wallpapers

در این پست از پاتوق یو مجموعه اى بی نظیر از عکس هاى بسیار زیبا با موضوع شیشه ای را براى شما علاقه مندان فراهم کرده ایم.این مجموعه تصاویر که شامل 53 عکس با فرمت JPG  میباشد در یک فایل بصورت فشرده شده در اختیار شما قرار داده شده است.این تصاویر زیبا در سایزهای مختلفی تهیه شده است.قابل ذکر است که این عکس ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مناسب قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ى کامپیوتر شما مى باشد.در جمع آورى این مجموعه سعى شده است تعدادى تصویر قرار داده شود تا امکان دانلود آن توسط تمامى کاربران امکان پذیر باشد.امیدوارم این مجموعه مورد توجه و رضایت شما کاربران عزیز قرار گیرد.



ادامه مطلب

 تجربه محیط کاربری ویندوز ۸ با نرم افزار WinMetro 1.0 Beta

با نرم افزار WinMetro میتوانید در ویندوزهای XP / Vista / 7 محیط کاربری ویندوز ۸ را بدون تغییرات اساسی ویندوز اصلیتان تجربه کنید. ویندوز ۸ دیروز یعنی ۴ آبان ماه ۱۳۹۱ معرفی و رسما وارد بازار شد. ظاهر کاربری این ویندوز "مترو" نام دارد و بیشتر برای صفحات لمسی طراحی شده است ولی کاربرانی که هنوز از موس و کیبرد استفاده میکنند ، نیز میتوانند از آن استفاده کنند. نرم افزار WinMetro این امکان را میدهد که بدون تغییرات اساسی روی ویندوز ، ظاهر جدید مترو را تجربه کنید. این نرم افزار بسیار ساده و اجرا می شود و با غیرفعال کردن آن بدون نیاز به ریستارت شدن و تغییر تنظیمات ویندوز و ضربه زدن به ویندوز اصلی ، غیرفعال خواهد شد. این نرم افزار صرفا جهت تجربه رابط کاربری ویندوز ۸ می باشد و هنوز در نسخه بتا یعنی آزمایشی به سر می برد و احتمالا در صورت ارائه نسخه های بعدی آن کامل تر خواهد بود.



ادامه مطلب

 دانلود بازی بسیار جذاب و اکشن Rocketbirds Hardboiled Chicken 2012

Rocketbirds Hardboiled Chicken نام بازی ۲ بعدی اکشن بسیار زیبا و سرگرم کننده می باشد که توسط شرکت Reverb Publishing به تازگی توزیع و توسط تیم قدرتمند Skidrow کرک شده است.در شهری بسیار بزرگ به نام Albatropolis فرمانروایی ظالم و ستمکاری بر تمامی پرندگان حکومت می کند که آن پنگوئن بی رحمی به نام Putzki است. شما باید گروهی از پرندگان را متحد کرده ، تعلیمات نظامی دهید و به Putzki و تخت سلطنتش حمله کرده و شهر را از دست آن نجات دهید. محیط بازی با توجه به ۲بعدی بودن آن همانند بازی Shank است و بازی از موتور گرافیکی خوب و قابل توجهی برخوردار است.این بازی به صورت تک نفره (Solo Campaign) و ۲ نفره (Co-Op Campaign) قابل انجام و دارای ۱۶ مرحله بسیار زیبا است.



ادامه مطلب

 ترکیب کردن تصاویر با نرم افزار Picture Merge Genius v2.8.1

با استفاده از نرم افزار Picture Merge Genius قادر خواهید بود تا تصاویر مختلف را در برنامه بارگذاری کرده و سپس با استفاده از ابزارهای مختلفی که نرم افزار در اختیار شما می گذارید اقدام به برش و جداسازی تصاویر دلخواه کرده و سپس با کنار هم قرار دادن و ترکیب کردن آنها با یکدیگر به یک تصویر زیباتر برسید. این نرم افزار می تواند برای تمامی عکاسان و گرافیست ها مفید واقع شود. زیرا کاربران را قادر می سازد تا بتوانند براحتی پوسترهای تبلیغاتی بسازند و از ترکیب کردن چندین تصویر به یک تصویر واحد و حرفه ای تر برسند. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج تصویر مانند JPEG, BMP, TIFF, PCX, PNG, TGA, PBM, PGM, PPM, GIF, VDA, ICB, VST, PIX, WMF, FAX, PSD, PDD, PSP, CUT, PCD پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب

 پاکسازی و بهینه سازی سیستم به صورت حرفه ای با CCleaner v3.24.1850

| نسخه جدید CCleaner v3.24.1850 جایگزین نسخه قبلی شد|
CCleaner نام نرم افزاری مشهور و کاربردی می باشد . این نرم افزار توانایی این را به کاربران خود می دهد که بدون تلف کردن وقت خود اقدام به پاک کردن Temporary Internet File و Cookies و History و... نمایید . همچنین شما می توانید اقدام به پاک نمودن رجیستری و تمیز نمودن آن کنید . این اقدام بسیار ساده ولی در عین حال پیشرفته و حرفه ای می باشد. این عمل باعث سریعترین شدن سرعت سیستم شما شده و لازم به ذکر است این نرم افزار به طور خودسر هیچ اطلاعاتی را پاک نمی کند و همه فرایندها طبق دستور و اجازه شما انجام خواهد شد . به تازگی قسمت به این نرم افزار اضافه شده است که می تواند برنامه های نصبی شما را نیز به طور کامل حذف کند و هیچ اطلاعاتی را در قسمت های مختلف سیستم باقی نگذارد . البته خود ویندوز بخشی به نام Add Or Remove Program دارد ، ولی این بخش هیچ وقت کامل نبوده و همیشه باعث به وجود آمدن مشکلات می شود ، چرا که همه اثرات برنامه ها را به طور کامل حذف نمی کند و باعث به وجود آمدن خطاها می شود . 


ادامه مطلب

 اشتراک گذاری اینترنت از طریق WiFi لپ تاپ با نرم افزار Connectify Pro 3.5.1.24187

| نسخه جدید Connectify Pro 3.7.0.25374 جایگزین نسخه قبلی شد|

با استفاده از نرم افزار Connectify Pro قادر خواهید بود تا اینترنتی را که بر روی لپ تاپ که ویندوز سون نیز بر روی آن نصب شده است را به یک فرستنده WiFi Hotspot تبدیل کنید و اینترنت را بین دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید تا تمامی افرادی که در محیط اطراف شما و یا محل کار شما هستند بتوانند با وارد کردن رمز عبور که در نرم افزار تعریف کرده اید از اینترنت شما بهره مند شوند. این نرم افزار می تواند بدون استفاده از هیچگونه قطعه سخت افزاری اقدام به پخش کردن امواج در محیط اطراف کند و امکان اتصال به اینترنت از طریق وایرلس برای شما فراهم کند. همچنین افراد دیگر می توانند از طریق موبایل و بصورت گروهی به شبکه شما متصل شده و از اینترنت شما بهره مند شوند. همچنین این نرم افزار قادر است تا محیطی را برای شما فراهم کند که بدون نیاز به اینترنت و از طریق آفلاین یک شبکه محلی تعریف کنید و سپس اقدام به ارسال فایل بین دستگاه های مختلف از طریق WiFi کنید و از سرعت بسیار بالای آن لذت ببرید.



ادامه مطلب